vasárnap, június 07, 2009

Pentax újratöltve

Na most akkor még egyszer nekifutok...

Szóval a minap találkoztam Pentaxosokkal (és akkor nem kicsi presszió hatására helyreigazítást eszközölök) és NEM ENNYI :D

Ha tényleg ezt szeretnétek, elmesélem röviden. Tehát invitáltam egy Olympus-os lányt is a találkozóra, hogy ne érezzem magam farkasok közé vetett báránynak, de azt kell mondanom nagyon kellemes társaságnak bizonyultak... (és akkor még az történt hooooogy...)

Na a lényeg annyi (és most figyeljetek!), hogy nagyon nagyon szimpatikus srácok ezek a Pentaxosok meg a kompaktosok meg a Nikonosok is! Egytől egyig.

(Remélem ez már átmegy a szűrőn, ha esetleg van hozzám közel álló egyéb márkájú géppel dolgozó fotós barát, mindez rá is vonatkozik!)

:D

csókol titeket a Canonos!

8 megjegyzés:

"Nándi" (aki már rég nem az) írta...

Alakul :)


Spottr "Hét képe" címhez meg külön gratulálok!

juice írta...

örülök márrégnemnándi :D

juice írta...

ja köszi

Péter írta...

Ez a poszt nagyon kedves Tőled! :)
Személy szerint jól éreztem magam a társaságotokban. Összeköt bennünket a fotózás szeretete, mindegy ki, mivel csinálja. Jó fejeket meg külön öröm megismerni! ;)
Anno kompaktos :)

juice írta...

Te vagy az "mester"??? :D ha nem is kőműves... gratula az új gépedhez, és örülök, hogy benéztél ide hozzám :)

Péter írta...

Igen, a Kelemen! Kőmíves Kelemen! :D :D :D

Na, mindenkinek lesz neve. Nándi, aki nem Nándi, Kelemen, aki nem Kelemen. :D :D :D

G@besz (PentaxAngel) írta...

Ki mondta Neked hogy mi rosszarcu csunyacukrosbácsik vagyunk??:D:D
Persze hogy szépek,okosak,és szerények vagyunk, csak ezt szeretik a rivális márka kedvelői másként beállítani!:D:D

juice írta...

én nem hallottam rólatok semmi rosszat, szerintem ti Pentaxos pajtások olyanok vagytok mint Svájc... a Nikon meg a Canon eszi egymást inkább...
azt hogy csúnyabácsik vagytok, azt csak úgy gondolja az ember :D