hétfő, július 20, 2009

Egy kékszemű Varnyú

Végre volt szerencsém találkozni Varnyú úrral, (polgári nevén tollatlan veréb, vagy Holló) aki ugyan térben meglehetősen távol él tőlem, viszont a világháló pókjai összeszőtték barátságunkat szép lassan. A "milyen kicsi a világ" stratégiát követve bátyja meglehetősen közel lakik az én egész eddigi életem (kb. egy évvel ezelőttig) helyszínéhez, úh. ott találkoztunk, ahol ma kőgombák nőnek, míg régesrégen sörvillamos állt (az emberek egyszerűen Móricznak hívják). És mivel kiderítettem, hogy szárnyas kísérőm még nem látta a Feneketlen tavat, ezért köré települtünk le 4 Kinder maxi kinggel és 2 sörrel (a tejtermék és a gabona nélkülözhetetlen táplálék egy fejlődőfélben levő fotós szervezetének). Az volt a legjobb, hogy előtte már annyit beszélgettünk, hogy nyoma sem volt bennünk semmiféle "most látlak először de lassan indul" típusú érzésnek, mondhatni onnan folytattuk a társalgást, ahol abbahagytuk a cseten. Egészen addig élveztük a friss levegőt, amíg be nem fellegzett nekünk, ekkor átmentünk a Ponyvaregény nevű italkiszolgáló egységbe és ebben a fedezékben töltöttük el maradék napunkat észre sem véve, hogy hát fotózni nem fotózunk semmit. Mert ugye az ilyenkor mindig tervben van, de egy beszélgetés azért mégis csak többet ér. Azért megkaparintottam pár percre Varnyú képcsináló darálóját, ami név szerint egy Pentacon Six TL és kimondottan csodajószág. Teljesen elvarázsolt az, amit a keresőjében láttam, mert az én Weltaflexemhez képest kristálytisztán látni mindent, az élességsíkot meg olyannyira, hogy az embernek az az érzete támad, hogy egy 3 dimenziós filmbe csöppent. Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy egyszer kukkantson bele egy ilyenbe!


A ponyvaregény egyébként kellemes hely, lehet olvasni meg társasozni és rengeteg jegyzettömb van kitéve, amibe bele lehet garázdálkodni. Ha arra jártok, akkor az egyikben megtalálhatjátok Juice gimis korában írt versét (aminek ott nem jutott eszembe az első versszaka) valamint Gábor rajzát a kulipintyómról, amit egyszer már fényképpé alkotott.


Egy kékszemű varnyúról még jó, hogy készítettem halfot, ez nem kérdés még akkor sem, ha ő kérdőn néz :)

2 megjegyzés:

Hollósi Gábor írta...

Klassz!:):) Majd megkapod a darálót kölcsönbe!:D:D Köszi az írást!:)

juice írta...

én is köszi mindent!
:D

daráló rulez!!!