péntek, július 10, 2009

Egymást! Miegymást?

" Fehér inget vettél fel??? Szívatsz???"
Ez volt első mondatom Tamáshoz, mikor találkoztunk a Petőfi elnevezésű hídépítményen, hogy onnan közepes ritmusú léptekkel megközelítsük a MűPa elnevezésű objektumot, hiszen tudtam, hogy lefotózom, és nem számítottam erre a galád nehezítő körülményre, végeredményben ő tudja a legjobban, milyen galibát tud okozni egy hófehér felső. De hát ez legyen a legnagyobb gondunk igaz? (Később kiderült a legnagyobb galibát a szél és a hajam kombinációja okozza...) Tulajdonképpen helyszínfelderítésen voltunk és azt kell mondanom eredménnyel jártunk, mert viszonylag sok jópofa hátteret találtunk egyszerűbb modellfotókhoz. Magunk lévén egymást fotózgattuk, de most értelme is volt a dolognak, hiszen így lehet látni, hogy néz majd ki háttérként a háttér és mondjuk míg helyettem nyugodt szívvel oda lehet képzelni egy szép modellt, nem összekócolódó hajjal, addig Tamás teljesen megfelelt eme szerepben, gondolom a lányok nem cáfolnak meg...
Nem akartam elsütni a hóhért akasztják tartalmú elcsépelvényt, de tulajdonképpen erről van szó!

Vigyázat, sok kép jön!
Értelem szerűen amiken én vagyok rajta azok Tamás felvételei, és ezekért nagyköszi neki!

Kezdődjön egy olyan képpel, amire mindketten ráfértünk, itt Ákos Pelengjével görbítjük a teret, és akkor itt említem meg, hogy következnek nemsokára olyan bejegyzések, amik halszemes fotókkal lesznek megtűzdelve. Szegény objektív már egészen keveset van saját gazdájánál és úgy hallom a várakozási lista egyre bővül... hát igen igen... de aztán kezdődik elölről! ;)
















Tamás kicsit oldschool-os hangulatban























Juice a medenceparton (bikini helyett farmer, aminek több oka is van, de a legfőbb, hogy idén itthon nyaralunk!)






































Tamás a medenceparton (bikini helyett farmer, ennek több oka is van... :)























Ez egy garázsajtó háttér, nekem nagyon bejön és ahogy emlékszem itt mindig kellemesek a fényviszonyok a fotózáshoz, mert árnyékban van


















... és a fehér ing még mindig nem ég ki
















Ez csak egy jó póz... modellem végre kitalálta hogyan lehet fallal szemben nem női pozitúrát felvenni, ezt még alkalmazni fogom a jövőben























a nagy kedvenc mellett a másik fotó a márványfalnál, szerintem szuper háttér lenne reklámfotókhoz is, legalábbis nekem teljesen ez a hangulatom támad tőle, legszívesebben odaírnám, hogy Wrangler és betenném az összes női magazinba...
















A végére csak egy ilyen vicces hangulatképet biggyesztek még, ezt én kértem Tamástól, mert mindenféleképpen akartam szerepelni egy Gobbi Hildás filmben :)

3 megjegyzés:

DonCsabito írta...

Gabi ezek valóban jó fotók.. hehe..háttérkeresés,jómóka!! Igazábol teljesen mindegy szerintem mi a háttér csak passzoljon a modellhez.Mellesleg Gobbi Hildás fotó igen cool E6-C41 cross-processing!!! nagyon bejön a szinvilág,nemhiába cserélgették régen a vegyszereket igy.. :) jók vagytok!

juice írta...

köszönjük Csabi,
jaja nekem is bejön a keresztbehívós színvilág, alig 1-2 fotónak tesz jót, ennek sem feltétlenül, de valahogy fílingesíteni akartam... :)

szilvie írta...

Szia Juice! Most járok itt először, de kukkantok majd ide többször ezután :-)