szerda, július 29, 2009

It's only rock 'n roll but I like it

Meguntam a blogom 3 éves kinézetét és kicsit frissítettem rajta. A fejlécbe a régi manós képem került egyelőre, ha kitalálok mást, akkor lecserélem, de legalább így átmenetként az fogja képviselni a zöld színt az oldalon, amit meglehetősen kedvelek.
A mottó maradt, bár elgondolkodtam, hogy a lassan fotósbloggá átvedlett tematikához illik-e még vajon, de úgy gondolom ez a fotózáshoz való hozzáállásomat is kifejezi és elég ránézni a jelenlegi profilképemre, amin éppen rocksztárkodom... Egyszer ha találok magamnak valami igazán jó gondolatot a képalkotással kapcsolatban, akkor majd átírom talán, de lehet, hogy ez megmarad a honlapomra. Addig is rákenroll!

7 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

Na, átalakulunk, átalakulunk? 3 éves a blog? Aszta! Nekem az az Amelie-s képed is nagyon tetszik! Kb az volt az első képed, amibe belefutottam. Legalábbis az elsők között emlékszem rá. Most ez a full fehérség nekem nagyon fura. Minimalista vagyok, de ez már nekem sok. Kevés! :D Na, majd megszokom! Azért ide fogok járni továbbra is, nehogy azt hidd, hogy nem. ;)

Zsákai Péter írta...

amúgy szerintem nem működik az oldalsávban az utolsó hozzászólások. nem frissül. hétvégén én is ezt próbáltam, de aztán leszedtem. próbáld ki azt, ami az én blogomon van. a blogomon a legutóbbi hozzászólások alatt van egy link. arra klikk. ott látsz egy html kódot. azt kopizd vágólapra. a blogodra feltolsz egy "HTML" modult és a kód részhez beilleszted a vágólap tartalmát. persze csak ha gondolod...

Zsákai Péter írta...

nem offolom szét nagyon magamat??? :D :D :D

juice írta...

Magadat???
Há' engem offolsz szét :D

igen néztem már azt is ami nálad van, csak türelmetlen vagyok ezekhez, és nem értem azt a sok krixkraxot, de megnézem...

mondom, hogy nem örökre szól a fejléc, de ha ismered a képeimet, akkor tudod, hogy én ezeket a letisztult dolgokat eléggé preferálom, nekem tetszik... ha lecserélem, valószínű az is ilyen ultraminimál lesz, de még minden elképzelhető :)

de nem baj, ha nem tetszik, a megnemértettség érzése nehezedik rám...

juice írta...

frissül...
nagyon friss...

Maci írta...

Rakd bele a nagyszemű, manós, Pelenges selfet. Az nagyon jó. :) Kíváncsian várom mi sül ki...

juice írta...

az nem jó, mert összevissza hátterű!
meg már így is elég lökött vagyok