kedd, július 28, 2009

Skanzen a tavaszból

Még áprilisban jártam barátaimmal a szentendrei skanzenban, azóta tologattam a képeket jobbra-balra, most gyorsan felteszem őket, mert aztán végleg ott fognak porosodni a vincseszter (ezek a szavak magyarul nagyon mókásan néznek ki) képzeletbeli fiókjában.

virágebéd
















emésztés
















malom télen-nyáron, pedig tavasszal
































és két kis növényhangulat
































Minden kép hatásosabb nagyban, úh. katt rájuk!

6 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

hangulatos képek! imádom Szentendrét! mondjuk én inkább a városban szoktam fotózgatni, ezért érdekes volt számomra a képsorozat. :)

"vincseszter" - egy csomó más meghonosodott kifejezés már fel sem tűnik. de tegnap például egy Mac-ről beszélt egy kollégám és az "alma gomb"-járól. első hallásra fura volt. :D

juice írta...

Biztos én vagyok a béna, de én a városban még SOHA nem tudtam fotózni semmit, de majd szerintem lesz oda is egy helló turiszt látogatásom :) és akkor ha nem lesz jó kép az sem baj :)

(én már direkt magyarul írok mindent, mert úgy vicces, akkor is ha van magyar megfelelője, sőt akkor mégjobb...)

Vincs Eszter és Szent Endre írta...

Tényleg nagyon hangulatosak! Szentendrével valahogy én is pont így vagyok, nem is értem, hogy Zsákai Mester hogy tud ennyi brill képet onnan kitermelni. De ezek a skanzenesek tetszenek nagyon. Ne hagyd a merevlemezed (én meg a magyarosított angol szavakat szeretem) porosodni, kérünk még ilyet. :o)

juice írta...

Végre két új olvasó! :D

az egy másik játékunk, mikor mindent magyarul kell mondani, aminek nincs magyar megfelelője és ezért ilyenek lesznek, hogy újra kell telepítenem az ablakokat... :D

Maci írta...

Az utolsó kép az olyan "kiakasztanám a falra és egész nap nézegetném" :)

juice írta...

addig is itt nézegetheted :))