csütörtök, augusztus 06, 2009

5 fotó - 5 érzés

Néha muszáj fejet szellőztetni, és kimenekülni a Budapest nevű befőttesüvegből. Ilyenkor én Dömsödre szállingózok le, a család üdülőjébe, ha van rá mód. Múlt hét előtt sikerült pár napot ott töltenem, és remélem augusztusban még egyszer összejön, mert más nyaralás idén nincs kilátásban, másrészt tényleg remekül kikapcsol, és ha már az agyam kattog folyamatosan, akkor kattogjon a vízparton, ott elfér a fogaskerék nyikorgás. Mindig másra van szükségem, most szinte minden nap reggeltől estig kint voltam a stégen, olvastam, fotózgattam, úsztam, dinnyemagot köpdöstem, hallgattam ahogy a vízzel beszélgetnek a fűzfák és fogócskáztam a szomszéd kismacskákkal.
5 fotót hoztam nektek a vízpartról, mind más stílusú, válasszatok magatoknak egyet (vagy amennyi tetszik) mára!

1. Egy kis lomo hangulat, viszont a komponáláskor én belenéztem a keresőbe





















2. Élet a sárgarózsában - makró mindig volt és lesz is a by juice-on!















3. Naplementenézés a stégről. Ülj mellém és nézzük együtt! Este mindig lenyugszik a víz, elül a szél, festékes lesz az égalja, ilyenkor még feltétlenül kell úszni egyet!















4. Egész nap ott zizegnek a nádasban a kis helikofferek, és mikor mögéjük lopózom, miközben csipkedik a kishalak a lábamat, képesek hátrakancsalítani, amitől nagyon vicces lesz az arckifejezésük





















5. Nagyon szeretem a falevelek játékát a fénnyel, éppen olvastam, mikor észrevettem, hogy hogyan szaladgálnak rajtam a stég fölé hajló fűzfa által vetett árnyékcsíkok... modellel könnyebben ment volna, de talán látjátok mire gondoltam

19 megjegyzés:

Maci írta...

Szépek lettek nagyon!
Ha jól emlékszem én is ígértem Neked egy vidéki kirándulást. Már amennyire Esztergom vidék :P

juice írta...

köszönöm, igen ígértél, de még mindig nagy a hóesés felém, még jövőhéten is tart, de ahogy lehet levágunk egy hatalmas turistázást Esztegomban!

Zsákai Péter írta...

az első kép stipi-stopi! csak azért készült Canon-nal, mert éppen Te készítetted! ;) :D :D :D

(PS: Te nyertél a fotó címadási pályázatomon :D)

DonCsabito írta...

Birom a papucsos fotójaidat Gabi.. :)
Egon? hmm,oda én iiiiiisssss... :D

juice írta...

köszi fiúk, Peti nem ér lenyúlni a Pentaxos mondásaimat!

Sziltó írta...

Én ma a 2es vagyok. Kb ilyen fejet vágok két napja.. Ne kérdezd miért?! Sima munkaundor. :)

juice írta...

van egy nézése, ugye? tiszta mufurc :D

juice írta...

Sziltó, te Silangel vagy? :)

Sziltó írta...

Igen :o)

juice írta...

áááá végre rájöttem :D :D :D

Sziltó írta...

EZ a mai nap ilyen. Sok minden derül ki.. :)

juice írta...

hűha :)

Pihe írta...

Lehet mindegyik? :o)

juice írta...

Fogadjunk, hogy nem is tetszik mind, csak kiütközött, hogy kereskedő vagy! ;)

blg73 írta...

Igazságtalan a verseny: az első kép és a maradék 4 teljesen más kategóriájúak - más művészi, spirituális amplitúdón invokálnak a néző felé!
Az első kép: elképesztő telitalálat! A többinek mellette annyi az esélye, mint nekem egy Brad Pitt hasonmás versenyen...

juice írta...

ki mondta, hogy ez verseny? :D
köszi a véleményt :)

richi írta...

Szerintem az első és a harmadik picture a legjobb! A falevelekkel pedig tényleg szépen el lehet játszadozni...

juice írta...

köszi a látogatást richi :)

richi írta...

nincsmit :)
cserébe megnéznéd az én blogom? kiváncsi lennék egy szakértő véleményére :)
kösz előre is