kedd, augusztus 18, 2009

Ahol a vadak parkolnak

Vikivel és Ákossal ellátogattunk a Budakeszi Vadasparkba, miután reggel érkezett az sms Ákostól, hogy ő nem tud felkelni, úh. halasszuk a messzebbre tervezett kirándulást és csak a közelben mászkáljunk. Én sem mondtam ellent, hiszen aludni jó (hátmég visszaaludni) és még nem jártam a vadasparkban sem. Azt nem állítom, hogy nem történt semmi vicces (mert sok vicces dolog történt), de most annyi fotót pakolok ide nektek, hogy inkább azt nézegessétek, én meg lemondok a sztorizgatásról.

Ha jól emlékszem Ákos feltett egy ugyanilyen fotót magához, de azért én is megmutatom ezt a szép pettyes pillét.














Nem csak a pillangók, hanem a Vikik is repültek, Ákos meg szépen derített.





















Ez a bogarantyú az analógommal jött szembe rendíthetetlenül, fekete-fehéren, szemcsézetten, konokul. És én megvártam.














Egy lópaci. Gyönyörű kék szemekkel.














Egy kis malackodás














És az őzikék. Egy fáradt, egy sovánka és egy éhes. A számomra legkedvesebb képet nézzétek itt.




















Mindegyiket megkukkolhatjátok kicsit nagyobb méretben kattra, de ezt mondanom sem kell, ugye?

4 megjegyzés:

Csikós Gábor írta...

Tőlem 5 perc a Vadaspark, viszek annak a bordákra soványodott állatnak valamit vagy szabadon engedem, vagy hazahozom a kertbe.

juice írta...

szerencsétlen biztos beteg volt, mert szörnyen nézett ki...

Zsákai Péter írta...

a "lópacis" a kedvencem!

juice írta...

a kanyarodós őz után nekem is!