csütörtök, augusztus 13, 2009

Bajszos szomszédok

Aki nem kedveli a macskeszokat, az most lapozzon, de hirtelenjében annyi fotóm lett szőrmók telekszomszédainkról, hogy bejegyzést kíván a dolog. Dömsödön legendás macskák éltek egy időben, de az utóbbi években inkább a kutyák uralták a terepet, most viszont két macskaanya is reprodukálta magát kb. 9 példányban. Az egyik alom már nagyobbacska, ők kimerészkednek vadászni és játszani, úh. velük haverkodtam.

Ő Süsü a kétfejű cica (csak viccelek... nem Süsü a neve)














Ő volt a legbarátságosabb, az anyja szemét örökölte (macskaszem)














Ez a kedvenc képem a kis mulatságos részlet miatt, ha jobban megnézitek egy szúnyog zümmög a feje mellett és egyébként azért vág ilyen arcot, mert mielőtt fotózni kezdtem, ott voltak a testvérei, akik a kattogásra elvonultak oldalra, ő meg ott maradt egyedül és így nézett rám, hogy "na most örülsz?"





















Ő pedig az a cica, akit hazavinnék (aki kicsit is ismer, az tudja, hogy fennáll a veszélye, hogy valamilyen kis aranyos lénnyel térek haza, és igen én is olyan gyerek voltam, aki mindig kutyát és zsiráfot akart otthon tartani)

7 megjegyzés:

jazza írta...

jópofa szomszédok:)jópofa portrék róluk:)

Pihe írta...

Éppen kifejtettem a kolléganőnek, hogy ma milyen helyes cicust dögönyöztem annak ellenére, hogy kutyapárti vagyok, amikor megnyitottam a blogod. :o)

Amúgy, ilyenek a véletlenek: http://blog.csorge.hu/index.php?make=blog-read&entry=337 - harmadik kép, kutyám szemétől kicsit jobbra és kicsit fent az egyik zöld foltban: ott a szúnyog nálam is! :o)

juice írta...

köszi jazza :)

Pihe, én is kutyás vagyok inkább, de méginkább szőrmókos :)

Dark Jedi írta...

A képek láttán ez a nemrég megjelent könyv jutott eszembe:)

http://konyves.blog.hu/2009/08/13/macskaszem_3

juice írta...

Dark Jedi, hozzám a moly.hu-ról kell linkelni könyvet ;) pedig szeretjük a könyvesblogot is :D

Dark Jedi írta...

Igenisértettem!:)
Ott nem volt idézet a könyvből.

juice írta...

az igaz :)