hétfő, augusztus 03, 2009

Egy riporterkedés melléktermékei

Tegnap este a roma holokauszt áldozataira való megemlékezést kellett fotóznom, ami egy igen hosszú program lett végül, ugyanis a főtéma, amit meg kellett örökítenem, az esemény legvégén következett be. Mindenesetre érdekes program volt és kellemesen csalódtam a közhangulatban, és szakmailag sem volt elhanyagolható, mert olyan fotósokkal találtam magam szembe, akiket csak nagy eseményeken szoktam látni, egyikőjüket meg konkrétan a Magyar Sajtófotó Kiállításon láttam legutóbb, amint átvett 3 díjat. Ha már így alakult, őket is figyeltem, hogy mit hogy csinálnak, de megint csak arra kellett rájönnöm, hogy én ehhez kicsi vagyok és talán soha nem növök fel.
Na de ezt az egészet csak azért írom le nektek, mert amikor vége lett a munkának, megcsináltam a szükséges felvételeket, akkor odasétáltam a Dunához kicsit nézelődni, és eszméletlen látvány terült elém. Valami egészen csudás fények borultak a Gellért hegyre, gondoltam megosztom veletek. Aztán nevettem magamban mert egy idősebb fotós is a naplementét fotózta hazafele, úgy látszik őt is lenyűgözte.

9 megjegyzés:

lancaster írta...

ez valóban szép lehetett.

Sziltó írta...

Gyönyörű!
És a "munkás" fotóid hol láthatóak?

juice írta...

köszi,

Evangélikus Élet hetilap... újságárusoknál nem kapható ;)

Maci írta...

Szépek lettek.

Egyszer én lehetnék olyan szerencsés, hogy egy-két hetet egy ilyen riporter fotós mellett tölthessek...

juice írta...

Maci, az nekem sem ártana, ha 1-2 hetet egy riporter mellett tölthetnék, végre ragadna rám kosz! :D

Pihe írta...

Ha egyetlen kép sem sikerült volna a holocaust megemlékezésen (amit - Téged ismerve - alaposan kétlek), a naplementés képek már megérték, hogy ott voltál.

És ahogy tegnap írtam: amit az újság nem hozott le, hozd le itt nekünk. Szerintem nem csak én vagyok kiváncsi ezekre a képekre. Lécciléccilécci. ;o)

juice írta...

nem mutiból készültek szerintem, de ha téééényleg érdekel akkor egyszer csinálok egy riportos válogatást, majd próbálok érdekesebb képeket keresni (kis időbe fog tellni) :) de akkor megnézem az analytics-et és legyen 1 látogatóm!!! ;)

Halesz írta...

Ejha! Imádom az ilyen fotókat :)

juice írta...

helló Halesz! örülök, ha tecc!