szerda, augusztus 19, 2009

Jóska és Károly

Ezt a posztot két kedves Pentaxos barátomnak ajánlom (mivel ők vannak a képen).
Baloldalon: Jóska, akit Ti valószínűleg Szabolcsként vagy Piheként ismertek, de van ám ott még név, ahonnan ezek jöttek. :D Ő egy nagyszerű fotós, amit - már hivatásos szerénykedőként - minden élethelyzetben és a nap bármely szakában kiválóan tagad, mi meg ellenkezünk. Ő volt az, aki miatt már akkor belecsöppentem a fotóskörbe, mikor még nem is ismertem, és ezért nagyon hálás leszek neki mindig. Valamilyen oknál fogva rászkennelte a haját Károly vállára, a helyszínelők még nem mondtak semmit...
Jobboldalon: Károly, akit Péternek kereszteltek, de sokat nézte a tévét és most Károly akar lenni. Nekem úgy mutatkozott még be, hogy "én csak egy kompaktos vagyok", de azóta ő is egy Pentax gépezet tulajdonosa és az ő képein keresztül találkozhatunk hétköznapi életünk minden észrenemvett bájával.

Néhány hónapja egy többszörös véletlen következtében (bár véletlenek nincsenek, úh. biztosan volt oka) ismertem meg őket személyesen más pajtásokkal egyetemben (akik nincsenek a képen), és ennek nagyon örülök (mármint nem annak, hogy nincsenek a képen), mert mindig jól érzem magam velük és mert (ahogy felénk mondani szokás) rendesek (a rendes annyira banális szó, hogy egyszerűen nem is fejtem ki, pedig csomó minden áll mögötte) . Szóval köszi, hogy bevettetek a csapatba és megelégedtetek azzal, hogy T. Pentaxos legyek és nem kellett átragasztanom a Canon címkét.















Igen ez az aminek látszik: half mindkettőjükről egyszerre a jó kis analógommal.

Peti a minap azt mondta, hogy nekem a szemem Canonos, de a szívem Pentaxos, ami úgy gondolom egy Pentaxostól a legnagyobb dicséret lehet, ezért ezzel a szép gondolattal zárom a mai bejegyzést.

6 megjegyzés:

Pihe írta...

"a szemem Canonos, de a szívem Pentaxos"

+1 licit ugyanerre. :o)

Mi is örülünk, hogy ismerünk. És nem is akarom túlragozni. Pont. :o)

Zsákai Péter írta...

Köszönöm szépen, hogy elkészült ez a fotó! Igazán örülök, hogy Szabolcs Pajtival egy képre komponáltál! Sokat köszönhetek Neki én is! Jó érzés egy fotón mutatkozni vele. És nem is akármilyen fotón! Jól sikerült! Szerintem jó ötlet volt két half egy képre!

És akkor most ide írnám, amin reggeli közben gondolkodtam ma. Szabin vagyok, ráérek. :) A múltkor jól kibeszéltük a flickr-t és hát én elég negatívan álltam a kérdéshez. Aztán tegnap este olvastam Szabolcs egyik posztjához írt kommentjében, hogy sok barátot ismert meg a flickr-en keresztül. És ma reggel arra gondoltam, hogy milyen igaza van! Például Titeket is a flickr-en keresztül ismertelek meg! Na, de ezért szeretlek Benneteket, mert Ti is látjátok valahogy a világot és ha nyitottak vagyunk a másik felé sok mindent kaphatunk egymástól. Nyitottság Pajtások! :)

...és köszi a kedves szavaid a képhez fűzött leírásban. Mi is szeretünk! Pajtásiasság foreva! ;) (a következő találkozón megejtjük a vérszerződést! :))

Akkor a half fotót most már ki is pipálhatjuk, igaz? :D :D :D

Ui.: tényleg kár, hogy Nándi nincs a képen, mert akkor további érdekesség lett volna, hogy Nándi, aki nem Nándi! :)

Zsákai Péter írta...

most nézem Szabolcs feje mellett azt a "fénycsóvát". legalábbis olyasmi. mindjárt beesik Mr Bean is. olyan, nem? :)

juice írta...

Köszi Pihe. Pont. :-)

Peti:
1. én is sok remek embert köszönhetek a flickr-nek, úh. az én életemben biztos, hogy fontos szerepet játszott, hogy odapottyantam
2. nyitottság, pajtásiasság rulez!
3. a halfot nem pipáltuk ki!
4. igen a "Nándi" abszolút beillene a képbe még :)
5. a kövi talin akkor vérszerződés (a vér nagy valószínűség szerint sörből lesz ahogy magunkat ismerem) és várjuk Mr. Bean-t! :D

Mercutio_ írta...

Nem tudom mit műveltél az ojjektív másik oldalán, de a srácok szeme nagyon mosolyog!:)

juice írta...

Mercutio, az titok! :)))