vasárnap, augusztus 30, 2009

Leonard a vilin

Érdekes módon ez a tavalyi képem valahogy most vált aktuálissá, hogy hozzánk is ellátogat Leonard Cohen, akinek én nem ismerem a zenéjét, viszont a neve nagyon a fejemben volt és rájöttem, hogy emiatt a fotó miatt. Szeretem ezt a képet, mert a Cohen prágai fellépését hirdető matricát viselő villamoson utazik épp egy fazon, aki akár ő is lehetne, és mikor ezt észrevettem nagyon feldobott, de nem éreztem úgy, hogy publikálnom kellene ezt a jelenetet, most viszont mindenhol róla hallani és bevillant, hogy hát őt fotóztam a villamoson, úh. most felkéreckedett ide a blogra. Lessétek. Jövőre már úgy mesélem, hogy ő utazott a villamoson!

4 megjegyzés:

Mercutio_ írta...

Valójában szerintem ismered Cohent, csak nemtudod:)

Nálunk Zorán nyomott le sok Cohen számot.
http://www.youtube.com/watch?v=2sZzJAxfD-4

juice írta...

ezt valóban ismerem jippiiiii :)))

így mégjobb, hogy elkaptam, ahogy épp villamosozik Prágában :D :D

Zsákai Péter írta...

ne rejtegess ilyen fotókat előlünk, mert akkor nem tudom elmondani, hogy tetszik!

fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!
fo-tó-blo-got!

juice írta...

nyugszik a Zsákai :D

Peti, bevezethetjük, hogy naponta küldesz egy mail-t, hogy tetszik a fotód, és akkor azt valamelyik tavalyi képemnek elmondom... :D :D