péntek, augusztus 14, 2009

Tarisznyapárna a parton

Legyen ez az első kép itt, ami kikerült az analóg gépemből. Hosszú idő után először fotóztam filmmel, majd írok róla egy kis bejegyzést, hogy hogyan sikerült. Egy feszített hét áll mögöttem, úh. holnap kilátogatok az ájlendre és megpróbálom nagyon jól érezni magam! Legyen szép hétvégétek pajtások!















Ő egyébként egy igazi külföldi turiszt, és eléggé meglepődött, hogy le szeretném fotózni, de készségesen beleegyezett nem is sejtve, hogy egy hatalmas turisztmániás kapta őt lencsevégre. Úh. csak annyit mondtam neki, hogy "hello" :)

9 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

hello turiszt! :)
jó kép!

Pihe írta...

Olyan urban beach hangulata van, egyszerre van benne a zajos nagyváros és a chill out. Az is tetszik, ahogy elrejtetted az aláírást, mint egy graffiti. (Én meg erről fogok bejegyzést írni hamarosan.)

Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy tudom: lesz jó pár kép arról a tekercsről, amit látni fogunk: úgyhogy hajrá. :o)

juice írta...

köszi fiúk,

igen, még csak most próbálgatom, hogy hogyan tegyem elviselhetően bele a képbe az ujjlenyomatomat (hm nem is rosssz ötlet)

Pihe tényleg szerencsés vagy, ha tudod mennyit teszek fel, hát még én sem tudom! :D

eldiablomismo írta...

Hehe, ma én is pont a motöljcsolnakos turisztokat nézegettem :)

juice írta...

én is mennék már, csak tesómmal kéne egyszer már egyszerre szabadnak lennem és akkor vinne csónakos turisztozni, hogy vízről fotózzak Parlamentet :)))

eldiablomismo írta...

Ja hát parlament az nincs nálunk.

juice írta...

:)

Csikós Gábor írta...

Jó ez a kép. Képzeld el magad a turiszt kolléga helyében, itt van Budapesten, a Duna majdnem nyaldossa a lábát, fejét arrébb fordítja Lánchíd, Vár, balra akadémia, jó kis éttermek, nagyon jó filingje lehetett. És a feje alatt van mindene, a tarisznyája. Ugyanez velünk a Szajna parton, Spree Berlinnél (ott még hatalmas csend is van) vagy a Vltava Prágában. Ezért imádom a fényképezőgépet, ilyeneket lehet vele eltenni. Mondjuk szem is kell hozzá.

juice írta...

Ó én pont emiatt szerettem most meg ezt a turistázós felderítést, hogy ha nem jutok el épp ezekre a csoda helyekre, itt is átéljem azt amit ők... és néha sikerül is :)