szombat, szeptember 12, 2009

A borfesztiválról jövet...

A borfesztiválról jövet, kezünkben két vörösborfoltos pohárral, arra gondoltam, hogy tulajdonképpen mégiscsak jó volt elmenni, főleg, hogy egészen váratlanul az idei nyár legjobb koncertpillanatát éltem át a várban.
Barátaink szóltak, hogy ugyan menjünk már, mi meg ugyan mentünk már. Körbejártuk az egész rendezvényt nézelődésképpen az elején, én ettől már el is fáradtam, aztán lesátoroztunk a Demeter pincészetnél és valamilyen (számomra azért ismert) oknál fogva ott kóstolgattunk ezt azt. Később még persze voltak kitérők és egész hangulatosra sikeredett az este. Ha jól saccolok, olyan 12-14 féle bor csúszkált le torkunkon (és itt köszönöm a szponzoroknak akik ezt lehetővé tették, mert szerintem én otthagytam volna a gatyámat is és még mindig ott mosogatok) és 1-2 vaskosabb vörösbort leszámítva mind ízlett is. Ittunk finom chardonnay-t, világbajnok és nem világbajnok kadarkát, gumicukor illatú rosét de számomra Demeterék tömény rózsaillatú (és ízű) bora volt a legkülönlegesebb, még ha nem is ez ízlett a legjobban, de kedves emlékeim támadtak a rózsalekvárt illetően, amit nagyon szeretek, viszont évek óta nem ettem. A Csík zenekar koncertjéről lesz egy külön bejegyzés, addig is akinek kedve van és teheti, nézzen a pohár fenekére, egészségetekre!

7 megjegyzés:

Mercutio_ írta...

Mi csütörtökön voltunk:)

Ja és ha már említetted néhány Csík képet feldobtam flickr-re.
http://www.flickr.com/photos/35632743@N03/sets/72157622220851433/

juice írta...

mi is csütörtökön voltunk, akkor volt Csík :)

én az összes pohártarisznyás emberre azt hittem fényképező gép lóg a nyakukban :)))

Mercutio_ írta...

Hülyeségeket írok, szerdán voltunk:))))

Zsákai Péter írta...

jó ez az illusztráció!

JaMaN írta...

Szia!
Kitettem ezt a fotódat a freeblog főoldalra egy kicsit, ha nem baj :)

vargacsabi írta...

nagyon szépek a színek,és ez a mélység-élesség megoldás is!

juice írta...

JaMaN: nagyon köszi! :)

és nektek is :)