hétfő, szeptember 28, 2009

Dóri és Zita

Variációk az eredetihez

14 megjegyzés:

-Dorothea- írta...

Ez a szépiás-színes variáció hihetetlen jó lett! Bírom a hangot, amikor kattintasz, meg, hogy tartod a géped:) Ez csak úgy eszembe jutott.

juice írta...

de jó, amikor megvettem a gépet, napokig úgy fotóztam, hogy a fülem mellé tettem :D
és köszi :)

/sundance/ írta...

a hangot amikor kattintassz?

a szepias ubernagy fav :)

juice írta...

hát kattan a gép tudod... :)

köszi a favot :D

/sundance/ írta...

ja, pedig azt hittem kulon hangot adsz :)) pedig kivancsi lettem volna :D

juice írta...

az elég egyedi lenne... :D

eldiablomismo írta...

Pffff... nőőőőők :D

(láv Zita)

Zita írta...

Juuuj, a szepias milyen jo mar....ott meg jobban ervenyesul a szemunk :))

De ez mindehogyjo :)

Nagyontetszetos :)

Várday Béla írta...

Nagyon jó ez a fotód! Talán a ff tetszik jobban.
Üdv

juice írta...

köszönöm szépen :)

Mercutio_ írta...

Bal orr és jobb szem mindent visz!!
És a pihék a szájsarkakban!

Megint nagyot alkottál dzsuzi!:)

juice írta...

örülök, ha tetszik, kösziszép!

Feldin írta...

Jó a kontraszt.
Köszönöm a képet :)

juice írta...

köszi hogy benéztél :)