szerda, szeptember 16, 2009

Etyeki pont pont pont

Most csak azért írok, mert ma beugrottunk az AWPest-be letesztelni a 7D-t, de mivel béta verzió, ezért nem lehetett saját kártyát beletenni, úh. csak elmondani tudom, hogy tetszik nagyon. A vázon a gombleosztást visszahelyezték 5D-sre, azaz oldalra azokat, amik a 40D-n alul vannak és ezt sokan sérelmezték, véleményem szerint ez csak megszokás dolga. A sztenderdeken kívül még kapott pár újat is új funkciókkal, vagy gyorsabb elérés végett. A ki-be kapcsoló gomb sokkal jobb, mert nem süllyesztett, ami nekem kényelmetlen, a fogása ugyanolyan remek, mint a többi vázé az utóbbi időben.
Ez a kép itt lent 1000-es ISO-val és 1/100-on készült az 50-es obimmal és láthatóan szétesik, namost a 7D-t kipróbáltam az új 100-as makival (igen igen kéremszépeeeeen) és 1/80-as záridővel ISO 6400-on szebb eredményt kaptam. Nehezemre esett letenni a gépet, pedig nem ez az álmom, mint tudjátok. Ja és az ominózus fókuszpontok: hát eddig a legjobb a Canontól. Tetszik a pontok szektoros állítása, és szép gyorsan dolgozott a makróval, ami így nekem igencsak kedvemre való volt... Most már bizton állítom, hogy jó választás második váznak.


Ez a felirat viccesre sikeredett...

4 megjegyzés:

Maci írta...

Na. Legalább nem kell blogot írjak. :P Szerintem jó első váznak is. Már akinek nem fontos a full-frame (tudom, tudom az az igazi). De nekem nagyon tetszik a FullHD videó és a 8 kép/mp. Remélem nemsokára kártyával is kipróbálható. De ésszerűbb és sokkal jobb, az bizton állíthatom.

Zsákai Péter írta...

felirat: :)

juice írta...

Hunor, nekem is egyre jobban tetszik :)

Pihe írta...

:o)))