szombat, szeptember 05, 2009

Fractalius

Egy érdekes plugin-t találtam, ami alapvetően nem tetszik, neonos digitálrajzzá tesz minden fotót, viszont finoman és mértékkel használva érdekes hatást lehet vele elérni. Eredendően egy pitypangos képen láttam alkalmazni, amin nagyon jól nézett ki, kipróbáltam és arra a következtetésre jutottam, hogy más témánál nem is működik, illetve az lesz vele amit fent leírtam. Azért ráfeszegettem a fractaliusnak nevezett filtert sokféle fotóra, végül a szöszgombócon kívül még egy szitakötő tűrte el úgy ahogy, de szigorúan csak sci-fi könyvek borítórajzaként alkalmazandó a végeredmény. Nem az én stílusom, de szeretek kísérletezgetni, mert soha nem tudni mikor kell alkalmaznom akár egy ilyen hatást is.
Mindkét kép layerezve van, mert a 100%-os fractalius már semmiben nem emlékeztet az eredeti fotóra, én próbáltam visszacsempészni valami életet beléjük.

10 megjegyzés:

eldiablomismo írta...

Az alsó még jó is. Tényleg csak pitypang-effekt :)

Várday Béla írta...

Próbáltam én is a plugin-t, szerintem is csak virágokra jó.

juice írta...

mindig tanulok valami újat :)

Mercutio_ írta...

Esetleg még makrós dolgoknál érdemes kipróbálni, régebben belefutottam valahol egy arcba, aki nagyon ügyesen kombinálta, ahogy te a szitakötőn.

Egyébként nekem a mátrixból a hajók jutnak eszembe erről a plug-inról:)

Andreotti írta...

húúúúú baze!!!!!
én is kérek ilyen filter.

juice írta...

nehéz jó témát találni ehhez, de biztos van aki ügyesen használja

Andi majd megduma, de kb. én fél óra alatt meguntam :D

Andreotti írta...

nekem lehet csak negyed lesz de majd mutiiii

juice írta...

megmutizom :)

G@besz írta...

Ómájgááád...ez baromijó!:D

juice írta...

köszi :)