szombat, szeptember 12, 2009

Most múlik pontosan...

Csütörtökön a Csík zenekar lépett fel a borfesztiválon a várban. Egy ideig a borospoharamon keresztülnézve hallgattam őket, majd gondoltam közelebb merészkedek, hívogatott a muzsika. Mire odaértem már Lovasi is beszállt a buliba, úh. elég nehezen furakodtam be az első sorba, de fotózni szerettem volna, úh. lendületet vettem és szépen a színpad elé álltam. Nagyon tetszett a koncert és a végén voltak a kedvenc számaim, úh. nagyon jól elvoltam ott magamban, míg a barátaim beelőztek pár pohárkával. Aztán a tombolós rész levezetéseként elkezdték játszani a Most múlik pontosan kezdetű és tartalmú Quimby nótát, aminél valahogy leemeltem a szemem elől a gépet és elkezdtem én is énekelni:
"Most múlik pontosan,
Engedem had menjen
Szaladjon kifelé belőlem
Gondoltam egyetlen
nem vagy itt jó helyen
nem vagy való nekem
Villámlik mennydörög
ez tényleg szerelem."
Egyszercsak hihetetlenül jó érzés töltött el, megfordultam és ott énekelt mögöttem több száz ember együtt a művésznővel. Csináltam pár képet, de inkább átengedtem magamnak ennek a nagyszerű élménynek. Szóval már csak ezért az 5-6 percért is érdemes volt elmennem.

Most múlik pontosan: úgy éreztem nekem húzzák:




























De szeretnék én is hej!














Üljenek a fiúk ölébe a lányok, üljenek a fiúk ölébe a lányok! :)

7 megjegyzés:

G@besz írta...

Jóság...akár Lovassi, akár a Csík...de a bor sem rossz dolog...
Szépen összehoztad a jó hangulathoz szükséges dolgokat, és még fotóztál is!Kell ennél jobb szombati program?:D

juice írta...

hát még csütörtöki ;)
Te aztán koránkelő népség vagy :)

Gabesz írta...

Jatélleg...írtad is...ez a koránkelés átka!Átgondolatlan kommentet írok...legalábbis a napra vonatkozó része átgondolatlan volt!:D

Zsákai Péter írta...

Csík Zenekar jeee! :)
De a Csík szóló lemez is jeee! :)
Lovasi is kicsit jeee. :)

...és a Quimby a legeslegnagyobb jeee! :)

juice írta...

köszi neked is Peti, hogy benéztél :)

Gabesz aludjon! :)

/sundance/ írta...

dejo bejegyzesek :) gratula
a hangulat teljes mertekben atjott, a reszvetelt pedig irigylem :)

juice írta...

köszönöm, tényleg jó hangulat volt :)