hétfő, október 19, 2009

Blondie

Teljesen Blondie hangulatom támad ezektől a fotóktól. Jó régi képek, de tegnap stúdiós okításon voltam és kedvem támadt újra elővenni párat, hátha megnéznétek. El sem tudom mondani mennyire sok dologra kell figyelni egy stúdiós munkánál, még rengeteget kell tanulnom, de ez is abszolút a "gyakorlat teszi a mestert" kategória, úh. évek múltán lesz okom csak elkeseredni, ha még akkor sem megy a dolog. Addig béta verziós fotós leszek.
A képeken látható kishölgy szemében látható a lightning setup, plusz egy folt a hátérre olykor :)




4 megjegyzés:

richi írta...

milyen okításon voltál? :)

juice írta...

tanultam kis világítást... még férne rám :)

Pihe írta...

Úgy látom, sikerült megvilágosodni. :o) Szépen bevilágítottad a hölgyeményt és tudom, hogy lightning setup, de ha már stúdió és de ha már profizmus, akkor tessen figyelni a szemben látszó fényforrások számára. (Mondom én, aki gyakorlatilag örülök, ha sikerül eljutnom odáig, hogy katt... :o))

juice írta...

Pihe: ez régi fotó, úh. a megvilágosodás még hátra van :)
Amit én fotózok stúdióban az még nem profizmus, mert még rengeteget kell tanulnom, ezt leírtam, viszont elképzelhető, hogy ha az lennék, akkor is otthagynám a két fénypöttyöt azon egyszerű oknál fogva, hogy nekem tetszik. Mivel ki van derítve az arc, ezért muszáj a két fényforrás, és nem ismerem a módját, hogy hogyan lehetne a szemben tükröződést kiküszöbölni (ha ez célom lenne) úgy, hogy nem retus. Szerintem nem olyan vad dolog a két fény, de lehet hogy ez az én hülyeségem, azt belátom, hogy sokszor olyan dolgok tetszenek amik "szabályellenesek".