csütörtök, október 08, 2009

A Horatio kém

Jártam Dórinál nemrégiben és végre összeismerkedtem Horival, akit már minden flickr látogató ismer, hiszen nem csupán a gazdinál vannak róla fotók. Még egészen pici volt, mikor megbeszéltük, hogy egyszer átmegyek, de egy cica életében 1-2 hónap az jelentős növekedéssel jár, úh. teljes mértékben lemaradtam a gyermekkoráról és mire odaértem kamasz lett.

Igen, direkt fókuszáltam a székre, ezzel kiemelve Hori mozgásának intenzitását. Aki meg azt gondolja, hogy simán csak bemozdult, hát annak igaza van.














Horatio kém















és Horatio Caine

12 megjegyzés:

Mercutio_ írta...

Ez (egy) nagyon állat!:))
És milyen a személyisége?

juice írta...

amikor mászik a széken, olyan leginkább :)
de csak egyszer találkoztunk... :D

Kutasi Kovács Zoltán írta...

Már annyi macsekos képem hever itt-ott vigasztalan, hogy ideje lenne kezdenem velük valamit. Ezzel a két képpel most inspiráltál!

-Dorothea- írta...

Hehe, jó a névadóról is a kép:D

Amúgy nagyon kedves személyiség, még kissé eleven rosszaság, de hirtelen átkattan és bújós szeretgetni való cica lesz. Megtanult szerintem tőlünk simizni, amit már a szomszéd kutyán gyakorolt is, aki nem győzött csodálkozni amellett, hogy nagyon jól esett neki:)

Jók lettek a képek a kém-énjéről!:)
Máskor is szívesen látunk egy másik napszakban:) Szombaton a Lurdy-házban leszünk a cicakiállításon ;)

JaMaN írta...

Nagyon jók, kitettem a freeblog.hu főoldalra, ha nem gond :)

juice írta...

KKZ: ha olyan fotók, mint a kutyákosak, akkor egy pillanatig se hezitálj :)

Dóri, a cicakiállításhoz drukk, mondd neki, hogy lazán tolja le a napszemüvegét, azzal tarolni fog :))

JaMaN: köszönöm, én ennek mindig örülök :)

Doy írta...

Úúú, nagyon szép cica, és találó hasonlat =) Nekem is van egy vörös kistigrisem, =)

-Dorothea- írta...

Baba korában még a szeme is kék volt, és CSI-rajongóként nem választhattam pl. a Cirmi vagy Mici nevet neki:))) Mindig jókat derültünk a Mr. Caine szépségét bemutató jeleneteken, hogy ez lett a vége:)
JaMaN @ én is köszönöm Hori nevében is:)
juice @ Hát a napszempáját tuti nem hagyjuk otthon! :))

JaMaN írta...

Nagyon szívesen mindkettőtöknek :) Vagyis mindhármotoknak :)

Mercutio_ írta...

Arra leszek kíváncsi ha felnő milyen gyakran fog "átkattanni".

Egyébként jó fejeknek tartom a macsekokat, de kétlem, hogy egy hangfal, vagy bőrgarnitúra huzamosabb ideig épségben maradhat mellettük:)

Mefi írta...

Hasonlítanak. :))

juice írta...

:)