hétfő, október 12, 2009

KAP

Mindig előkerül valahonnan egy Jóskás (a József Attila Gimnázium egykori padkoptatója), most éppen Kovács András Pétert kellett fotóznom, akivel évfolyamtársak voltunk. Ez a fotó bemozdult, de épp valami gimis emléket magyaráz és elkaptam a pillanatot. Érdekes dolgokat tudtam meg róla a Godot előtt üldögélve, pl. hogy éppen építkezésben van, úh. az OTP-s poénok valóban az ő tollából születnek. A beszélgetés előtt mondtam neki, hogy egy gimibe jártunk, gondoltam kicsit oldom a feszültséget benne a fotózás miatt, aztán rájöttem, hogy ő majdnem minden nap szerepel és a feszültséget inkább magamban oldom ezzel. Komoly dolgokról volt szó, de mindezt a humor kapcsolatában, hogy hogyan férnek meg egymás mellett és összességében nagyon szimpatikus dolgokat hallottam. Mivel aznap fellépése volt, elsők között nevethettem az előadásra kitalált új poénokon. Ezt csak azért mondtam el, mert jó élmény volt a hétvégi rohangászós fotózások között. A nagydumás fiatalember meg úgy búcsúzott el, hogy üdvözöl minden Jóskást, úh. ezennel átadva :)

6 megjegyzés:

Pihe írta...

KAP-pal ugye én is egy gimibe jártam (csak kicsit később), de köszönöm az átadást. Egyébként, ha valakit mondanom kellene a stand-up-osok közül, akinek a humorát sallangmentesen kitűnőnek tartom, akkor az Péter. És nem csak azért, mert Jóskás. :o)

(Amúgy mi, fotósok is szerintem nagyszerűen levezényelnénk egy stand-upot. Ha másból nem, fotós sztorikból. :o)

juice írta...

tudnánk mi is tartani stand-upot persze, de ki nevetne rajtunk kívül azon, hogy milyen jól rajzol meg mos? :D

gabor.udvari írta...

KAP...kedvenc!:D
A kép pedig a szokásos Juice minőség!:D
Pompásanfantasztikusanszépséges!:D:D

juice írta...

ez csak elkapott pillanat, a minőséggel vitatkoznék :) de mindenképp köszi :)

Névtelen írta...

Szintén Jóskás voltam, még valamikor a '80-as évek elején-közepén. Belefér? Akkor én is köszönöm a postázást! :)

gollum

juice írta...

simán :)
éljenek a mindenkori jóskások!