szerda, október 21, 2009

Ki vagyok én?

"Ó!… Mi történik?
Ööööbocsánat, ki vagyok én?
Helló?
Mit
keresek itt?
Mit kezdjek az élettel?
Mit
értek azon, hogy ki vagyok én?"

Pontosan úgy érzem magam, mint a bálna a Galaxis útikalauzban, bár én nem egy számomra idegen bolygó felett pár mérföldre materializálódtam hirtelenjében, hanem egyszerűen csak a honlapomra fogalmazom a bemutatkozásomat. Odáig jutottam, hogy a nevem... és itt ülök törökülésben már egy órája és nem tudom megfogalmazni, hogy ki vagyok én, és mit kezdek a fotózással. Már arra is gondoltam, hogy megíratom másokkal:
"Megfelezi a fotókat... nem normális"
- New York Times
"Érdekes hangot ad ki exponáláskor"
- Orvosi szaklap
"Egyszer lefotózott egy békát, na és?" - National Geographic
"Kivételesen tehetséges... csak még nem tudjuk miben" - Guardian
"Kedvenc digitális fotósunk" - Analóg fotómagazin

Ha van ötletetek, szívesen várom, hátha kapok ihletet. Szóval írjátok meg mit jelent nekem a fotózás, miért szeretem és miért látok mindent tízszertizenötben.

Köszi















géppel a kezemben... mindig

15 megjegyzés:

Zoltan Bekefy írta...

Ez erdekes,valahogy pont ugyanezt erzem en is.Segitenek ha tudnek de sajnos a sajatomat sem tudom:(

Maci írta...

Mert kifejezed Velük magad? Mert így el tudod mondani amit akarsz? Mert így könnyebben meg tudod mutatni a világnak mi a szép? Nem könnyű ezt megmondani.
Jó lett ez a montázs...

kobak írta...

Szerintem ne görcsölj, a képeid meg úgyis beszélnek helyetted, meg az írások is. A blogom idősebb, mint a gyerekeim, mégsincs bemutatkozás rajta. De minek is, ha valaki meg akar ismerni, az vagy olvas, vagy találkozik velem. :-)

Amit nem mondanak el a fentiek, azok a puszta adatok. Hány éves, mit tanul(t), stb. Ezt meg találd ki, hogy ránk bízod-e, vagy sem. :-)

Mercutio_ írta...

Pedig ezt neked kell tudni leginkább;)
Talán azzal, hogy ezt a kérdést kivesézed közelebb jutsz önmagadhoz, a téged "mozgató" dolgokhoz.
De el is veszhetsz a részletekben:D
megvizsgálhatod rengeteg aspektusból, elgondolkodhatsz azon, hoz ez az önkifejezés egy formája, egyfajta pótcselekvés, tudat alatt az idő múlásának megakadályozására tett erőtlen kísérlet, vagy....:D
Nadeazistenértdrágadzsúznéniaztmáhaddnemitaláljukkihogytemitérzeeeeel!!!!:)

Mercutio_ írta...

...aztmáhaddnemitaláljukkihogytemitérzeeeeel!!!!:)

juice írta...

persze most valóban ezen gyötrődöm, de azért remélem érezhető volt a kis önirónia, úh. aranyosak vagytok, valójában tudom, hogy ezt nekem kell megírnom, de álmodni már csak szabad :)

Kobak, a blogomon nekem sem kell, de a honlapomra mindenképpen, hiszen úgy fordulnak majd hozzám a delikvensek, ha valami képet kapnak rólam és nem csak fotót :)

JaMaN írta...

Ezek a képzeletbeli idézetek annyira iszonyú jók, hogy ennél szerintem nem is kell több, tedd ki ezeket :D

Pihe írta...

Ha tudnád, hogy mennyit izzadtam, amíg a saját honlapomon található pár mondatot összeraktam, akkor nem éreznéd egyedül magad a problémával. Szerintem írj arról, ami Neked tetszik, amit úgy gondolod, hogy fontos, hogy a látogatóid tudjanak a képeidhez - ha pedig nem érzed, hogy lenne ilyen, inkább szeretnéd, hogy felfedezzenek, akkor egyszerűen ne írj semmit, vagy csak annyit, mint Indig Laci írt a honlapjára. :o)

(Amúgy meg nem aggódnék a helyedben. A bálna a földet érésig eltelő pár másodpercben tökéletesen definiálni tudta saját magát - a petúniáról nem is beszélve -, akkor meg Neked ne menne? :o))

banyek írta...

Nem tudok válaszolni a kérdésedre, viszont alig várom, hogy viszontlássalak itt: http://fuckyeahgirlswithcameras.tumblr.com/ :)

juice írta...

másról mindig könnyebben megy, de valamit összerakok, köszi srácok :)

@banyek ezt láttam spottr-en, nagyon jók a csajok :)

Kutasi Kovács Zoltán írta...

Hogy mit jelent Neked a fotózás?
Fájdalmat, a világ végét, ha szervízben van a géped.
Diszkrét társat, ha intim önportrét készítesz.
Fejtörést, ha nem találsz fogást a témán.
Komor ábrázolást, ha a város is úgy akarja.
Vasárnap hajnali ébredést, kitérdelt farmert, valódi tragédiát, ha csak egy pillanattal később érsz "oda".
Örökké tartó, saját akaratból felcsatolt bilincset!

juice írta...

köszönöm szépen, stimmel :)

Hollósi Gábor írta...

Én a szokásos 3pontot(...) ajánlanám neked!:)

juice írta...

:) nálam az a végső megoldás :))

Atiboy Webdesign Studio írta...

Megismerjük egymást a gépről.. :)
Én is hasonlóan kelek-járok :)

Örülök a bemutatkozásodnak.