péntek, október 09, 2009

Szüpehr kholőhr...

...hangzott el egy kislány szájából a Párizs-Beauvais reptéren, mikor begurult látóterébe a Wizz air rózsaszínű repülőgépe, miközben azt játszotta, hogy az üvegfalra gumifigurákat hajított, akik lassan lebukfenceztek az aljára.
Az emlék előbújásának oka, hogy elmentem kipróbálni Gergővel az új szűrőkészletét, amiben én is találtam kedvemre való rózsaszínű, lila és piros árnyalatokat, melyek hatására mindent azonnal más színben láttam.

Őszi fények














Bababútor színek














Infraszűrő tesztelése. Mivel nem volt távkioldóm, csak 30"-es záridővel készült nem túl szűk rekesszel és csak 50-es objektívvel, tehát semmi sem volt ideális. De a kedvet meghozza a dologhoz még ez a kis béna próbakép is.

5 megjegyzés:

/sundance/ írta...

ejha, jopofa... ez most sima szuromenetbe csavarhato keszlet vagy cokin fele cuccos? en is a napokban kezdtem el gondolkodni egy infraszuron, de attol tartottam h az ilyen hatas eleresehez nem eleg egy sima szuro... vagy megis?
jofele :) grat megint. (eszrevetted h mindig gratulalasra kenyszeritessz? :) )

Dark Jedi írta...

Egy színes képsor az ellenfelekről, kikapcsolódásképpen:
http://wildammo.com/2009/08/09/what-stormtroopers-do-on-their-day-off/

juice írta...

Jedi visszatérsz? :D

Sundance: hát köszi megint :) és a színes szűrők azok Cokin félék igen, csak olcsóbb kiadásban, az infra pedig szűrőmenetbe csavarható, de a fotó ami megszületik az egy piros valami, és PS-sel kell mindenfélét csinálni, hogy ez a kék-fehér kinézet létrejöjjön. Ill. ez is szűrőtől függ, volt Gergőnél egy másik, az szebb képet ad eredetiben is. Csak kell hozzá nagylátó meg távkioldó a többperces expókhoz.

Mercutio_ írta...

Nem egyszerű dolog ez az infrafotó a mai gépekkel:(
Bezzeg régen a Sony DSC-F828-on csak egy átkapcsolás és már lehetett is nyomni a képeket.

Dark Jedi írta...

again & again!:D

http://www.youtube.com/watch?v=xV7Ha3VDbzE&feature=popular