péntek, október 02, 2009

Új és régi

Kedves blogom,
ma annyi minden történt velem...

... írhatnám bejegyzésem naplószerűen, de mivel (most az jutott eszembe, hogy feleségem teljes tudatában, ez milyen jó szöveg egy pasinak, na visszakanyarodok) nem magamnak írok (többnyire), hanem Nektek (többnyire), ezért nem így írom.

A cím magyarázataként: örömmel tudatom Veletek, hogy új családtag érkezett a fotóstáskámba, méghozzá egy babalencse (rendes nevén: Lencsibaba). 6.5 cm és 105 gr. Én meg remélem majd szépen fejlődök a fotózásban.
Ami meg a régi dolgokat illeti, tegnap elfelejtettem írni egy bejegyzést, de akkor ma örülök annak, hogy 3 éves és egy napos a blogom.

Köszönet, hogy olvastok.

A blog szülinapjára pedig egy olyan fotó kerül ide, ami az újszülöttel készült. Nem egyszerű a használata, úgy érzem éles képet nem nagyon fogok vele alkotni, de legalább életleneket annál inkább.
A kép témája: mi van egy fotós hűtőjében? Hát természetesen egy palack Sir Irsai a Haraszthy Vallejo Pincészetből, egy kis kávé, mustár, torma, vaj, egy előhívott negatív és három előhívásra várakozó negatív (az egyik szerintem 2 éve várakozik kb.). Az "élesség" (bruhaha) a 100-as Sensián van ha nem látnátok. :)
Legyen szép napotok!

12 megjegyzés:

Sziltó írta...

boldog szülinapot!

Névtelen írta...

Jó mókázást és képeket az új lencsékkel.
gbi

juice írta...

köszi Sziltó,

egy lencséről van szó, de jó móka lesz :)

Zsákai Péter írta...

a Black-Out Régi dal c. száma jutott eszembe az írásodról. Nagyon áttételesen! a "régi"-ről és a babalencséről ("a gyermek eljön...")! úgyis olyan régen offoltam szét valamit. ;)

"Eljön minden régi Hang
Minden ismert illatod
És néhány új szín

Néha félsz, hogy már elhagyod
Pedig hát minden benned él
De nincs semmi vész

A gyermek eljön s körbe táncol
énekelve oldja láncod

Megtalálsz
Tudod én mindig itt leszek
Ha jelre vársz
Mindegy hogy merre mész
Megtalálsz
Hiába nem lesz köztünk híd
Megtalálsz
Felismersz ha hívsz...

Eljön minden régi Hely
Néhány eltűnt ismerős
Ki tavadban elmerült

Néha félsz hogy magadra maradsz
Hiába vannak melletted, kevés
De nincs semmi vész...

Na jól van süllyedek, én is néha
Szárnyam nő ha nézlek, hogy a
Szivárványon ülsz,
De nézz a kék ég felé
és szólj ha hallod
Azt, hogy milyen a régi dal,
Amit énekel..."


képileg és hangilag pedig: http://www.youtube.com/watch?v=5vBfZOqxF5E

boldog szülinapot blog! szép fényeket a babának! :)

Zsoc@m írta...

én is ilyennel próbálkozok, nem könnyű, de annál érdekesebb :)

juice írta...

Peti: köszi szépen a dalt (most hallgatom) :)

Zsoc@m: egy fotósnak a legjobb játék :)

Mercutio_ írta...

Lencsibabához és 3 évhez is grat, a hűtő is beszédes...:D

Don Zsákai: Ez a Black-out szám nekem kicsit F.O.Systemes.

juice írta...

köszönöm szépen :)

és köszi, hogy olvastok! örülök

Csikós Gábor írta...

Gratulálok mindenhez.
Ha egy idegen toppana ide másik bolygóról, csak csodálozna, hogy a fotósok tesztet néznek, fórumoznak, blogolnak szocmédiáznak, hogy jól rajzoló optikát vegyenek, ugyanakkor az éles képet nagyszerűen és boldogan elrontják fotósoppal, netán plagin beszerzése után, hogy kifejezzék magukat. Ennek felsőfoka az újdonságod a táskában + fotosop.
A hűtőd képe nekem nosztalgikus látvány, volt amikor a parizer nem fért be egy rakás kodakróm miatt.
Kíváncsi vagyok a bébizésedre.

juice írta...

Köszönöm!
Igen ezen én szoktam nevetni, hogy a legjobb-legdrágább-legtökéletesebb holmikat kergetjük, aztán befedjük a fotókat egy kis kosszal, hogy ne csillogjon-villogjon, mert ugye azt tenné :)

Ez egy játék számomra, szülinapra kaptam és a lányok babát kérnek szülinapjukra :)

Pihe írta...

Nagyon boldogot Neked és a blognak, és gratulálok Lencsihez!

juice írta...

köszönet :)