hétfő, október 26, 2009

www.fotojuice.hu

Nagyon régóta tervben volt és most végre megvalósult.
Tehát kedves mindenki, örömmel tudatom veletek, hogy elindult a honlapom. Tudom ez nem tűnik olyan nagy dolognak, de nekem az. Kinézetében, tartalmában és nevében is tükrözi azt, ami én vagyok a fotózásban. Olyan Juice-os.
A fotók feltöltése még folyamatban van, és remélem rendszeresen tudom bővíteni új anyaggal a meglévő kollekciót.
Talán szokatlan, de nincs vendégkönyv, vagy fórum a honlapomon, a kommunikáció a Facebookon létrehozott Fotójuice oldalon fog folyni, ez megjelenik a kapcsolatoknál. A másik dolog, amiben eltérek a fotóstársaktól, az a licenc. Nálam nem lesznek vízjelezve a képek, és lehetővé teszem, hogy letöltsék és akár közzétegyék, természetesen a név feltüntetésével. Azon kívül, hogy csak én adhatom el a képeimet, nem kívánok elzárkózni az elől, hogy megjelenjenek máshol. Amíg nem tapasztalom ennek negatív hatását, addig bízom a pozitívakban :)

Fontos számomra a véleményetek, remélem kapok visszajelzéseket a tetszés-nemtetszésről.
A vágyam még mindig ugyanaz. Szeretnék fotós lenni. Talán most megint tettem egy kis lépést ennek érdekében.
www.fotojuice.hu

14 megjegyzés:

JaMaN írta...

Gratulálok az oldalhoz, nagyon szépen összeraktad.
Nemrég én is csináltam egy oldalt, és nem kis időbe telt, mire kiválogattam a képeket, gondolom Te is elvoltál vele egy ideig.

Szép lett a végeredmény, nagy gratula hozzá!

JaMaN

eldiablomismo írta...

Jajj Juci, lassan már képtelenség követni téged :D

juice írta...

köszi szépen :) igen hosszadalmas munka volt

Juci a fejed :D amúgy igen tudom, sok helyen vagyok már, de ez az oldal a nyugalom szigete lesz :)

Várday Béla írta...

Gratulálok az oldalhoz, tetszetős lett.
Üdv

Pihe írta...

A véleményemet elmondtam, szerintem nagyon jól sikerült, Juice-osra szeretted volna és így is alakult. Amiért igazán írok:

"A vágyam még mindig ugyanaz. Szeretnék fotós lenni."

De Juice. Már az vagy.

juice írta...

köszönöm Béla,

De Pihe. Ezzel csak ugrattok nem? :D

Pihe írta...

Nem.

:)

slacus írta...

jeah fasza lett, tetszik, hajrá!:))

juice írta...

köszi :)

Fábián Gábor írta...

Szép, egyszerű kinézet, a figyelmet a fotókról nem vonják el a grafikai elemek.

A vízjellel kapcsolatban: remélem a legjobbakat, hogy a fotóidat és munkád kellő mértékben tiszteletben fogják tartani.

juice írta...

köszönöm szépen Gábor!

richi írta...

mivel csináltad az egészet?

juice írta...

a fotókat fényképezőgéppel... :D
az oldal ruby on rails egyedi fejlesztés

richi írta...

áhhá, azt hittem valami programmal csináltad...