hétfő, november 02, 2009

Apu

Apu.
Ma van a szülinapja.
Szereti a Real Madridot, viszont ha épp nem játszanak, megelégszik a Tour de France-szal vagy a snooker-rel. Kedvence a leves. Egész kicsi korom óta mondogatja, hogy majd ha öreg lesz, akkor legalább egy tányér levest vigyünk neki. Én vágom a haját, mindig tárgyalóképes berepülőpilóta frizurát kér. Utálja a porszívózást, még a hangját is, viszont éjjel-nappal mosogat. A Tibort hosszú í-vel mondja és mindig viccel. Anyut még mindig be tudja csapni, de mi a tesómmal már az első szavánál tudjuk, amikor a mondókája nagy kamu lesz. Szerintem jó fej. Ő feliratozza a barack lekvárokat, ami úgy néz ki, hogy az évszám alá még ír egy hosszú történetet vagy valami vicceset. Imádja a jazz-t és a Keresztapát. Amikor vezet, rendszerint eltéved, viszont egy miliméter papíron egy perc alatt berendez bármilyen helyiséget. Manócskának hív - még most is.
Mindig van valami jó mondása, a legutóbbi: "olyan vagyok, mint én".
Ma elmentem hozzá, kapott egy pici sütit, amire a spejzban varázsoltam egy gyertyát, majd lefotóztam úgy, hogy a hátteret anyuval ő tartotta maga mögé :)
Hát ő apu.

20 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

kedves az írásod! Isten éltesse sokáig jó erővel, egészséggel!

juice írta...

köszönöm Peti, a nevében is :)

Maci írta...

:) Jó összefoglaló! Isten éltesse sokáig!

Takoca írta...

Boldog szülinapot Juice Apuka Bácsi!

(bácsiért bocsánat)

Várday Béla írta...

Jó portré!

slacus írta...

dejó!:)
aranyos ez a kis "jellemzés" jó volt olvasni

juice írta...

köszi mindenkinek :)

sundance kid írta...

ez igen, nagyon kedves írás :) Isten éltesse a Kedves Papát :)

Névtelen írta...

Nagyon boldogat!

gollum

juice írta...

köszöni :)

Pihe írta...

Utólag is nagyon boldogat! A leíráson végig mosolyogtam, jelentem.

juice írta...

Neked is köszi, Pihe

Andreotti írta...

Bírjuk, sok boldogságot kívánunk neki!!!

Kerekes Zsuzsi írta...

Szép portré, kedves írás, sok boldogságot Neki és Nektek! :)

juice írta...

köszi szépen, átadom :)

Mercutio_ írta...

Jófej lehet a papád:)
Még sok-sok évet neki!

juice írta...

köszi Mercutio

Névtelen írta...

Juice, ez nagyon aranyos volt! És nagyon jó a portré! babu

Névtelen írta...

Ja, és amúgy milyen vicces történetet ír apukád a cimkékre? Léééci, mondj egy példááát! babu

juice írta...

fejből nem megy (kivéve egy, amikor fejjel lefele írta a szöveget és akkor az volt a vége, hogy nehogy így nyissuk ki :)