szombat, november 07, 2009

Együnk csendéletet!

Ha azt mondom, hogy tegnap este megettem fotózás után a modellemet, bizonyára ijedten kiáltotok fel, hogy megelevenedett Juice Lecter, Hannibal a kannibál! Szerencsére azonban tegnap nem embert fotóztam, hanem kanadai tököt. Ez nem jelenti azt, hogy ha ember lett volna, akkor is megeszem... Szóval úgy esett a dolog, hogy fotózhatnékom támadt és mivel idén nem találtam sehol piros vagy sárga leveleket, vagy bármit ami az őszre emlékeztet, eszembe jutott a tök. A tök remek őszi csendélet alany, főleg, ha mellé áll egy körte. Fotózgatok-fotózgatok és a tök egyszer csak leugrott az asztalról, és 8 napon túl sem gyógyuló sérüléseket szenvedett. Hát megsütöttem. Azonnal új értelmet nyert az hogy a "fotótéma feldolgozása".
A csendélet az olajfestmények színeit idézi, mert az olyan csendéletes...

13 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

tök yoo! :)

juice írta...

mézzel kentem be a tetejét, finom volt :)

eldiablomismo írta...

Apa gyermekével ;)

Pihe írta...

A perverz fotós kannibál post-processingjét láttuk-olvastuk. :o)

juice írta...

ma megeszem a gyerekét is :)

hajdu tamas írta...

a kis tökü és a nagy tökü :))

juice írta...

khm :))

Várday Béla írta...

Ehető modell...megyek sonkás rántottát fotózni.
Üdv

juice írta...

:)

Névtelen írta...

Te félkegyelmű! ;-)
Amúgy tényleg úgy néz ki így a körte mintha kis tök lenne, jópofa! Tetszik az effekt amit a képhez rittyentettél, jó lenne érteni az ilyesmihez...
Majd ha egyszer úgy alakul, szívesen megmutatom, milyen szerencsés voltam az idén, és milyen elképesztően gyönyörű piros, narancs, és sárga színű leveleket láthattam itt az alpokban...szia! babu

juice írta...

:D félkegyelmű? :D
jaaaaaj az Alpok! azt irigylem most eléggé!

Névtelen írta...

Na jó, kegyetlen, maradjunk inkább ennél a kifejezésnél. :)

juice írta...

:P