szerda, november 04, 2009

Fehér tenyér

Már nagyon régóta terveztem egy festett arcos fotózást, és most végre megtaláltam az alanyt is hozzá. Tamás (tms) hajlandó volt bemázolni a fejét pár portré erejéig, én meg végre beszereztem egy fekete anyagot háttérnek, ami majd jól jön később is. Még rengeteg ötletem lenne ezügyben, úh. újítanom kell pár kübli festéket és pár fejet. Sajnos csak egy vakuval tudtam dolgozni, plusz egy olvasólámpa szolgált még segítségül, úh. hiányzott a derítés, de ezeknek a fotóknak örülök így is úgy is. Íme a fotók a legfiatalabb és legkedvesebb uruk-hai harcosról.

Előkészület














a maszk





























vadász ösztön














bilincs





















fehér tenyér














Kattintásra tms a szemetekbe néz nagyobb méretben.

5 megjegyzés:

Hoszi írta...

Jó alanyt találtál. A badászösztön és fehér tenyér nálam mindent visz. Gratula a képekhez.

juice írta...

köszi Hoszi, milyen gyorsan rátaláltál :)

slacus írta...

utolsó nagyon tetszik!
hajrá ne hagyd abba!:)

Pihe írta...

Utolsó és az utolsó-előtti-előtti. Nagy favet nyomtam mindkettőre. Igencsak sikerült megfogni a lényeget, gratula!

juice írta...

pedig az oldalról ordítós már nagyon elcsépelt, de úgy látszik van ami mindig hat, ma még jön a kedvencem a sorozatból...

és köszi :)