kedd, november 17, 2009

- félig halesz -

Hétvégén újabb 3 ember került be a feles sorozatomba, majd szépen sorban feltöltöm őket a flickr galériámba. Halesszal annyira alaposak voltunk, hogy 3 hátteret is kerestünk, de hol a nap szólt közbe, hol csak elügyetlenkedtem, mindenesetre a legjobb mellé ide felteszem az alternatív 2 pótvariációt.
Ez egy graffitiháttér














Ez meg egy nagyon klassz kő volt, nekem ez lenne a favorit, de ezután a kattintás után a nap előbukkant és sajnos kemény árnyékokat vetett, úh. nem tudtam élesen meglőni. Ja, és egy véletlenből adódóan megszületett egy egyedi halfkompozíció, amit aztán direkt így fotóztam meg a végső variációnál.

9 megjegyzés:

Pihe írta...

Ha egyszer lenne kiállításod halfokból, akkor a száj-elé-kezet-tartós-Haleszos lehetne a promó kép. Most már elkezdhetsz azon agyalni, hogy ne csak háttérben, hanem mimikában is túlteljesítsd az eddigieket - ami, valljuk be, nem lesz kis munka.

juice írta...

Pihe, látom már mindent elrendeztél magadban :))

richi írta...

Jók ezek a halfok, de egy kicsit nem uncsik már? :)

juice írta...

nem :)
és még jó sokáig nem lesznek azok :P

Andreotti írta...

a mimikám rendkívüli... ;-)

juice írta...

vagy mimikém... :D

értem én értem :)

Névtelen írta...

Bírom a graffitis hátteret! babu

Dark Jedi írta...

Ha lesz, ha nem lesz, juice mindenhol ott lesz!:)
http://alkoholista.blog.hu/2009/11/18/matt_skinner_bevallotta

juice írta...

köszi Babu!

úúú Dark Jedi, ez elég jó :D