hétfő, november 09, 2009

Két Egér

Hétvégén a nemrég megnyílt Két Egér könyvesboltban jártunk. A boltot nem akármilyen két egérről nevezték el, hanem arról a Két Egérről, akikről egyszer már írtam régebben. A névadó könyvsorozat immár a 4. kötetnél jár, sorra:
1: Állatok a múzeumban
2: Színek
3: Különös lények
4: Bolyongások Budapesten
Ez utóbbi most került a boltokba és örömmel állapítottam meg, hogy még mindig rendkívül szórakoztatónak találom a tartalmat, úh. bátran ajánlom minden régi olvasónak, aki meg először találkozik az egerekkel, szerintem keresni fogja az előző 3 részt is. A Két Egér kivételesen nem a múzeumok termeit járja, hanem belevetik magukat Budapest utcáinak dzsumbujába (ezt a szót még nem írtam le soha, és ebben az esetben nem a tényleges Dzsumbujra gondolok) és felfedezik az épületek, ajtók, kapuk, hidak, utcák és terek díszítőelemeit. Ismét sok érdekes dologra akadtam, amikről azt sem tudtam, hogy érdekelnek, pedig igen. Márpedig ami engem leköt, az simán leköti a gyerekeket is (itt most lehet levonni a következtetéseket a személyiségemmel kapcsolatban, de ezt a legtöbben úgy is tudjátok :)). A Két Egérrel öröm kalandozni, ha megnéznétek a könyvet, irány a Lónyay u., ahol sok más jópofa dolgot is találhattok, pl. nemez (? talán) figurákat, amiket nehezemre esett otthagyni.
Ja, és még hozzátenném, hogy a könyv illusztrációja zseniális, csupa apró poénnal.
Tehát két egér és a Két Egér:

































4 megjegyzés:

eldiablomismo írta...

Na erről most eszembe jutott, hogy milyen nehéz gyerekrajzot csinálni.

juice írta...

azt tényleg nehéz!

Névtelen írta...

Nagyon édik ezek az egerek!Babu

juice írta...

volt még egy hosszúorrú rózsaszínű, ha anyukámmal mentem volna, akkor könyörögtem volna, hogy vegye meg :D