péntek, november 06, 2009

Mi van ma a fregolin?

Már egy ideje figyelem a fregolit...
Aztán ma mosás közben rájöttem, hogy a fregoli árnyéka, amit első naptól kezdve fixírozok, képre kívánkozik. Csinálok egy x képből álló sorozatot, aminek a címe a fent látható cím lesz, úh. hétről hétre izgulhattok két Dr. House rész között, hogy vajon mi lesz a fregolin?! Nem fogom túlzásba vinni, mint a halfokat, mondjuk szilveszterig befejezem.

Tudom most azt gondoljátok magatokban, hogy csajszi "attól még, hogy senki nem ért meg, még nem biztos, hogy művész vagy". Viszont annyira vicces szó az, hogy fregoli nem? :)

11 megjegyzés:

banyek írta...

Á, ahol női fehérneműk esélyesek, ott nem fikáz a jónép. :)

slacus írta...

ha a többi kép csak fele ilyen jó lesz akkor jókis sorozat kerekedik belőle
ja és megtudtam azt is, hogy mi az a fregoli! :DDD

Várday Béla írta...

Jól kezdődik...

juice írta...

Áááh gondoltam, hogy nem azonnal bugyival kellene indítani, jól feladtam a leckét magamnak :D
slacus: a többi tényleg csak fele ilyen jó lesz :P

qdi írta...

Nekem tetszik az ötlet. Bár mikor kissrác voltam féltem nagyiék fregolijától - tényleg vicces szó -, mert nagyvoltésfábólvoltésnehézvolt :)

Zsákai Péter írta...

ez igen!!!

juice írta...

:)
ez is elég félelmetesen nagy fregoli :)

Kerekes Zsuzsi írta...

:) Nagyon klassz kép.

juice írta...

köszönöm :)

Névtelen írta...

csúnyabugyi

juice írta...

egyébként nem olyan csúnya, kedves névtelen