kedd, november 10, 2009

Mit csinál egy fotós fényképezőgép nélkül?

Hát előveszi a telefonját és azzal próbálkozik.
Már egészen sok kép torlódott fel a telefonomban, de tegnap már letöltöttem, mert csináltam 5 fotót egy napomról a spottr játékához, és most végignézhettem az augusztus óta összegyűlt albumomat. Soha nem izgatott, hogy olyan telefonom legyen, ami telefonáláson kívül másra is képes, de úgy alakult, hogy a mostani ketyerém egészen ügyes. Mivel nincs kompaktom, ami mindig nálam lehetne (és igen, van, hogy jól esik otthon hagyni a nagy fotós cekkert), olykor egész jó szolgálatot tesz a telefon.
Ahogy végignéztem a képeket, eszembe jutott, hogy hol jártam a nyáron és mik történtek velem.
1. Gödör: a nyár számtalan Gödrös sörözéssel telt, volt köztük nagyon jól sikerült, és volt olyan is, amit alig éltem túl. Találtam olyan képet, ahol hatalmas füst gomolygott, és azt próbáltuk kitalálni, hogy vajon melyikünk lakása borult lángba. Találtam dróton üldögélő galambezredet és vízben úszkáló pillepalackot.































2. Müpa: a Capa kiállítás a Lumú-ban. Cikket kellett róla írnom és gép hiányában telefonnal ügyeskedtem, amiből egy fotó át is ment a szűrőn és bekerült a lapba. Amíg a barátnőmet vártam, akinek szintén cikket kellett írnia róla, addig geometrikus formákkal művészkedtem.





















3. Dömi: a telken töltött hetemről rengeteg makrót hoztam nektek, de nem volt ám mindig nálam a gép, viszont olyankor sem tudtam ellenállni a lepkéknek és a fénysugárban úszó virágoknak.




































4. Mindenféle: találtam még fotót rendőrségi razziáról az A38 hajón, Bandiról, aki hazalátogatott pár napra és végre láttam őt fél év után, metró mozgólépcsőről, mert valahogy ott sokszor fotózhatnékom támad, moly találkozóról a szigeten és egy kocsmában, egy tányér finomra sikeredett halas kajáról, és Ákosról (nem vállalta fel, pedig vicces volt)...
Remélem tetszett az összefoglaló, és most már tudjátok, hogy amikor telefont láttok nálam, akkor nem annyira biztos, hogy telefonálok vele.

4 megjegyzés:

Pihe írta...

A flakonos a kedvenc, és most politikailag korrekt voltam a címlapoddal. :D

juice írta...

azt levettem, úh. maradt a flakonos kedvencnek :)

Kerekes Zsuzsi írta...

A müpabsztrakt és a telkes első fényvarázsos nagyon szép..de én szeretem a galambost is. :)

juice írta...

köszönöm :)