péntek, november 27, 2009

Reggeli séták 1.

Hogy érdemes-e felkelni korán egy fotó kedvéért? Mindenképpen. Ha nem születik meg életünk képe, akkor is megéri korán nekiindulni néha. Úgy érzem, hajnalban-reggel valahogy közelebb vagyok a témákhoz. Nincs még nagy zaj, a város még ásítozik, a fények csak éledeznek és küzdenek a párával, és egy magányosan sétálgató ember is érdekesnek tűnik. A szigeten már futkosnak a futók és a mókusok, és arra gondolok, hogy a reggeli kávé még hátra van. Most csak 1-2 állatfotót hoztam, nem született semmi emlékezetes, de a tüdőm hálás volt a plusz oxigénért.






























































Szombaton Yann Tiersen koncert, és én nem leszek ott. A szívem megszakad már megint.

7 megjegyzés:

Várday Béla írta...

Szép reggeled volt...

Névtelen írta...

A mókusnak kifejezetten jól áll a lensbaby! Úgy amúgy laikusként valahogy nem értem én ezt a lensbaby őrületet...bocsánat...
Egyébként, hol kell ahhoz hajnalban sétálgatni, hogy ilyen állatokkal találkozzon az ember?
B.

juice írta...

ebből csak a szarvasos lensbaby-s, a cinke meg a mókus csak effekt

a lensbaby őrületet érezni kell :D

és Margit sziget... ott éldegélnek :)

Kerekes Zsuzsi írta...

Még a fotózás miatt is nehezen kelek fel nagyon korán reggel, viszont nagyon érdemes, gyönyörűek a fények, egész más a város a reggeli hangulata. Nincs olyan hét, hogy többször is ne határoznám el a reggeli fotós sétát, ehhez képest elenyésző amikor össze is jön. :(
Kedves képek..

juice írta...

nekem is nehezen jön össze, de szerencsére találtam 2 sétatársat, úgy meg vidámabban kelek fel, ha van aki velem tart :)

Mercutio_ írta...

A vérszarvas és a vérmókus nagyon kemény:)

Lencsibaba nálam van kölcsönbe, de még értkelhetőt nem bírtam vele összehozni:(
Mondjuk idő se ngyon volt, mire végzek a munkahelyen már besötétedik:(

juice írta...

Mercutio: lencsibabával is meg kell találni a jó témákat, ami nem feltétlenül egy mozgó állat :D Pihénél lehet lesni a jó fotókat