hétfő, november 30, 2009

Reggeli séták 3.

Reggeli sétánk során az egyik legjobb dolog a harmatos, vagy esőáztatta leveleket nézegetni a lábunk alatt. Én találtam sárgát, barnát, de még élénkzöld fűszálakat is. A sárga a geometriája miatt tetszett meg, a barna valahogy olyan fényviszonyok közé keveredett, hogy higanycseppek hajójának tűnt ott lent a fűtengerben, a fűszálak meg a nyári reggelekre emlékeztetnek, amit nagyon szeretek. Aztán majd jön a hó és betakaróznak.
























































kattintásra (z)avarban leszel :)

10 megjegyzés:

Andreotti írta...

első: ginko biloba
második quercus petraea

csak hogy jól tájékozott légy :)
szép amúgy :)

juice írta...

köszi :)
az első nekem rocky balboa a második meg kerge petra :D :D

Andreotti írta...

miiii???? roki tollboa?

juice írta...

ropi melba

Zsákai Péter írta...

szépek. az első kettő fog meg igazán.

juice írta...

köszipeti

Mercutio_ írta...

Engem a második kettő:)

juice írta...

köszi neked is, látom behoztad az elmaradásodat rendesen :)

Mercutio_ írta...

Sajnos blogozni csak így jut időm:(

juice írta...

de én tökre örülök, hogy így visszanézegeted és még írsz is! köszi :)