csütörtök, december 31, 2009

2009-ből kifele

Először is, mint minden évben, most is egy másik évet kívánok mindenkinek! Lépjetek be 2010-be bizakodva és teljesüljön minden, amiért küzdötök! Legyetek nyitottak minden újra, hiszen új év, új kezdet. Akár. Viszont ha éppen valami jóban vagytok benne, akkor azt folytassátok megújult erővel, lendülettel és lelkesedéssel!
2009 hosszú volt, eseménydús, boldog és szomorú. Rengeteg mindent tanultam Tőletek, az élettől, azoktól, akiket barátomnak, családomnak tartok, az ismeretlenektől és az ismerősöktől. Értek nagyon jó dolgok és nagyon szomorúak is. Találtam és kaptam magamnak új, számomra fontos embereket és volt, akit elvesztettem. A régi barátaim stabilan elviselnek, az új barátaim még szoknak.














Idén megkaptam első, ténylegesen megérdemelt press igazolványomat, fotós lettem. Mármint nem olyan igazán igazi, de mégis valamennyire. (Tudom, még mindig nevettek ezen, de nekem ez nagyon fontos így visszatekintve.) Rengeteget kell még tanulnom a fotózásról és fogok is. Most úgy érzem van erőm hozzá, ha azt látjátok, hogy rinyálok, akkor rázzatok meg a grabancomnál fogva, hogy "héééé, csináld, amit szeretsz!" Lehet, hogy nem leszek soha a legjobbak között és talán rajtatok kívül senki nem fogja tudni, hogy ki az a juice, de nekem az is nagy öröm, hogy Ti tudjátok. Komolyan.
Köszönök mindent!

Nálam így sétált el a ködbe az óév





















Készülök én is egy évvégi képösszefoglalóval, mivel nem tudok kiragadni egy olyan fotót, ami a legkedvesebb, legjobb, legfontosabb. Számomra sok ilyen volt 2009-ben. Összefűzve gyorsan lepereg majd és eszembe jut róla pár dolog. Talán Nektek is.

11 megjegyzés:

hajdu tamas írta...

B.U.E.K. :)

Akos Kiss írta...

BUÉK neked is! :)

beat.nick írta...

boldog 7köznapokat! (is.) :)

juice írta...

viszontviszontviszont!

gollum írta...

Boldoga(bba)t! Akár új, akár nem. És köszönöm a sok szép és jó bejegyzést, meg fotót, meg miazmást. Lécci, még sok ilyet.

Zsákai Péter írta...

Fotós sikerekben is gazdag boldog új évet kívánok! Egészség legyen, meg térerő, térerő, térerő, térerőőőő :)

Zoltan Bekefy írta...

Happy New Year...

Sziltó írta...

Boldog új évet Nektek!

Kerekes Zsuzsi írta...

Neked is nagyon boldogot Juice! Sok remek fotót! :)

juice írta...

köszönöm szépen, hogy itt voltatok, idén várlak titeket megint :)

Pihe írta...

BUÉK! :o)