hétfő, december 14, 2009

Kirk Franklin

Most csak két nagyon eltérő hangulatú kép a koncertről, szerintem később lesz fent a fotojuice-on egy külön set-je az előadónak.
Az első 10 percben maradhattunk csak az árokban, ezalatt 164 képet készítettem, miután a Bolykira előttem már 240-et. Ilyen rövid idő idő alatt ennyit soha nem exponáltam szerintem, pedig nem sorozatokat lőttem, hanem nem bírtam volna lemaradni egy pillanatról sem. Kirk Franklin meg úgy mozgott, ahogy az első képen látszik, össze-vissza ugrabugrarált és megállás nélkül szaladgált jobbra-balra, úh. mint egy követőrakéta, olyanok voltunk az objektívjeinkkel.

5 megjegyzés:

Csikós Gábor írta...

Az ugrást jó elkaptad, a másik kép meg telitalálat, mint sajtófotó. Grat.

juice írta...

köszönöm szépen

Zsákai Péter írta...

dinamikus az első, jól átjön a hangulat, a másik pedig korrekt pillanat, korrekt expó = jó kép! :)
a maradék 162-t mikor látjuk? :)

nézem mi van ma a fregolin... :)

Várday Béla írta...

Az első fotó dinamikája nagyon tetszik, benne van a koncert feelingje.

juice írta...

Peti ha feltenném, bezárhatnám a blogot :)

köszönöm szépen, sajnálom, hogy háttal ugrált :)