hétfő, december 07, 2009

A szent és a profán

10 megjegyzés:

beat.nick írta...

hát nekem ez baromira bejön.

(meg a kulcsos a flickr-en, az is eléggé - onnan jöttem, gondoltam, hátha írtál róla valamit:)

juice írta...

ezek most annyira magukért beszélnek, hogy nem akartam dumázni róla, köszi, hogy benéztél :)

Zsákai Péter írta...

oszt' még nekem mondja, hogy "tükröződés mániás". :))

beat.nick írta...

végül is igazad van, asszem :)

Pihe írta...

Nagyon jó képzelettársítás, szeretjük a kreatívan tükröződős dolgokat. :o)

juice írta...

köszi fiúk!

de Peti, én szeretem a tükröződéses dolgokat! :)

Csikós Gábor írta...

Igen, igen. A tükröződés nativ Adobe PS. Nagyon szeretem és ez jó fotó.

Laujola írta...

Nagyon tetszik. :)
Kérdés: ismered az azonos című, Mircea Eliade tollából származó vallástudományi szakkönyvet? Nekem rögtön az ugrott be, és kíváncsi vagyok, vajon mennyire volt ez "tudatos" :)

juice írta...

igen, nem véletlenül lett ez a címe, bár a művet nem olvastam, tehát nem ismerem, de azonnal erre a címre asszociáltam a témából

és köszi :)

Laujola írta...

Akkor ezek szerint én is jól asszociáltam :)