kedd, december 01, 2009

Szülinap és póló

Kis cégem legnagyobb projektje, a Moly, ma lett egy éves, hivatalosan pedig épp a névnapomon fogjuk ezt megünnepelni mindenkivel, aki kedvet érez hozzá.
Szeretettel várunk Téged is december 12-én a Pedálba (Pipa u. 6.)!
A moly.hu sok változáson ment keresztül az elmúlt 365 nap alatt, és reméljük egyre több olvasni szerető emberke talál otthonra itt nálunk. Eddig regisztrált 6533 tagunk 127198 véleményt, 30652 értékelést és 79927 hozzászólást írt az adatbázisunkban levő 34811 könyvről.

Könyvmoly vagy, vagy vadmeggymag vagy? Ha még nem tudod, akkor nézz be és próbáld ki ezt a könyves játszóteret!





















Itt volt az ideje annak is, hogy saját pólónk legyen, amit most meg is lehet rendelni. Főleg lányoknak és szabadlelkű fiúknak ajánlom a piros pöttyös repülő csajszit ábrázoló ruhadarabot. A grafikát (amit én személy szerint nagyon imádok) Szuperapunak köszönhetjük.

Most kaptam a hírt, hogy megszületett Fekete Máté, így a legújabb szülinapost is köszöntjük. Ezúton is sok örömet és egészséget kívánok a babának és a mamának!

2 megjegyzés:

Akos Kiss írta...

Gratulálok! Klassz a póló! :)

Úgy látszik a weblapok szülinapja a mai. :) (A blog pont ma 2 éves a Fényérték meg mostindult :) )

juice írta...

Én is gratu, nagyon klassz oldalt hoztatok össze, fel is vettem olvasmánylistába :)