szerda, december 16, 2009

Zik-zik

Ma nagyon korán keltem, mert nagyon korai időpontot beszéltem meg Banyekkal egy fotózásra, mert nagyon korán fotózni jó, és ki korán kel, sötétben ébred, de a lényeg a lényeg, hogy esett a hó, és ez mégis csak az idei év első havazása volt számomra. Célpont a Városliget volt, ahol sokáig kerestünk valamilyen rovátkált oszlopokat, amit aztán megtalálásuk után fotózatlanul hagytunk, ellenben kitűnő bokeh-kat gyártottam hópehely vakuzással. A legkedvencebb képem a gőzölgő tónál sikeredett, egészen érdekes hatású lett a végeredmény, ami kivételesen nincs layerezve, ez tényleg ilyen volt.
A többi reggeli hangulat:
















































Kicsit olyan, mint egy második világháborús felvétel, Banyek gépe úgy látszik nem zajálló, de köszönet a behavazott werkért :)

7 megjegyzés:

eldiablomismo írta...

Uccsó kép vicces. Ennyire hideg azért nem lehetett :)
Én is voltam ma havazást fotózni, mert elég ritkán van, múlt télen is csak márciusban volt valami, de sokat mondok ha két képet kattintottam.

Várday Béla írta...

Ma esett nálunk is 25 cm hó.
Hétvégén megyen én is havat kattintani.
Üdv

Zsákai Péter írta...

flickr-es kép nagy király!!!

juice írta...

köszi és ti is menjetek és lapátoljatok havat a filmkockákra :)

Mercutio_ írta...

Naaaagy királyság ez a sapi!
Hónap hó-nap:)

juice írta...

:)

Zoltan Bekefy írta...

ÓÓÓh a háborús kép abszolútt kedvenc,bárcsak itt is havazna...néha-néha.