szerda, január 27, 2010

Pedig már majdnem aludtam...

...mikor Takoca rámköszönt skype-on és pár mondat után közölte, hogy akkor ő most indul fotózni. Lassan este 11 volt.
- Mi van? Most? Dehát... most?
- Igen, mert szépen tükröződik a Duna.
Aztán eszembe jutott, hogy napközben én is pont dicsértem a víztükröt.
- Hát jó, akkor menj.
- Felvegyelek?
- Mi van? Most? Dehát... most? Dehát hideg van. Meg fázom. Meg már pizsama. Meg hideg. Meg alvás.
- Kabát?
Takoca mindig is röviden fejtette ki, ha akart valamit sugallni. Átgondoltam. Van kabátom igen, miért ne? Miért is ne? Végülis tök jó lesz. Hideg, de jó. Fotózunk. Egyedül nem mennék el úgy sem soha az életben.
- Oké.

16 megjegyzés:

hajdu tamas írta...

hat na, szep varos :)

Sziltó írta...

KICSIT??? Megérte. EgyértelMŰ!

Takoca írta...

Még szerencse hogy a kabát mellé macisapkád is volt :)

Jók lettek, nagyon!

Remélem, lesz még pár ilyen tiszta és sima éjszaka, mert nagyon játszanék még ilyet.

itt vannak az enyimek:
http://www.flickr.com/photos/takacsi

Lacza írta...

Nem féltitek a gépet ilyen hidegben? Tegnap is biztos volt vagy -10 fok.

juice írta...

jaja csipázom a helyet, mondjuk segít rajta, mikor lemegy a nap :D

a macisapka a legjobb :)

Lacza, de én féltem, de muszáj dolgoztatni a picikét :)

Takoca írta...

Lacza:

Elvileg nem lehet baja. Viszont érdemes megvárni hogy felmelegedjen mielőtt otthon újra bekapcsolod. (kicsapódó pára miatt)

yeti can írta...

Én Canonos vagyok, és jártam már úgy, hogy a módválasztó tárcsám együtt fordult a ki-bekapcs gombbal, annyira összefagyott. Otthon kiolvadt, tökéletesen működik azóta is.
Utolsó kettő nagyon tetszik, utolsó különösen!

Várday Béla írta...

Azta de szép helyen laksz!
Az utolsó kép előtt ittatok valamit? :)
Üdv

keriatti írta...

huu de szep... az utoso a kedvenzem...

juice írta...

köszik!

úgy mondom, hogy az utolsónál kellett volna innunk már valamit :D

Mercutio_ írta...

Utolsó, nem kérdés!
De ez a jegesmedve üzemmód...!!!:))))

Moravcsik írta...

Az első, mert bár láttam hasonlót, attól még meseszép, és az utolsó, mert csodás és még hasonlót sem láttam. :)

juice írta...

köszönöm nektek is :)

Lacza írta...

Takoca, yeti can, kösz, hogy leírtátok ezeket, mert én egy kicsit paráztam tőle, hogy a nemrég vásárolt 450D-t kivigyem ilyen hidegben.

G@besz írta...

Ugyehogyugye??
Takocával mindíg élmény a fotózás!:D

juice írta...

ez így van!