kedd, február 02, 2010

Micimackó az egész világ és Micimackó benne minden férfi és nő

Budapest megint hátára kanyarintotta fehér köpönyegét, én meg kaptam egy sms-t, hogy ki a hóra, és már mentem is. A város ilyenkor annyira más, sokkal szebbnek és tisztábbnak és mesésebbnek tűnik, én meg odavagyok a szép és tiszta és mesés helyekért.

A Parlament. Ez az első fotó, amit a Parlamentről csináltam így hagyományosan, szemből, egész hosszában. És egy uszály megy el előtte éppen. Meg a hó, meg a jég. Örülök, hogy éppen ilyen idő volt.














Sétáltam tovább a parton, és azon nevettem, ahogy a sirályok utaztak a jégtáblákon. Volt amelyik egyedül, de volt társasutas jégtábla is 10-15 madárral. Aztán elértem a Lánchidat.





















A Lánchídnál beértem Domát, aki kicsábított a szabadba és innen ketten folytattuk sétánkat a fehér párnácskák alá bújt úton, és közben azt énekeltük, hogy "egy napon, mikor Micimackónak semmi dolga nem akadt" - persze ez nem így volt, de lehetett volna így is. Ismertek...
Más is sétált arrafelé, ő is a Micimackót énekelte. De csak magában.














Aztán felkanyarodtunk a Gellért hegyre, ahol még hóban soha nem jártam. Nekem kész edzésnek számított felgyalogolni, de megérte, mert nagyon szép volt a látvány a Gellért szobortól, amin maszkot képzett a hó, mintha a vasálarcost akarná eljátszani. A Micimackós dal hallatszott a szobor belsejéből. Vagy csak képzelem?
Elővettem az analóg gépemet is, és tettem bele 3 egész kockát. Hadd szóljon. Egyszer csak arra szaladt egy nagyon aranyos vizsla. A Micimackót énekelte miközben játszott a hóban, az orrán egy kis hópamaccsal.














Végül előkerült a lensbaby is. Már rég nem találtam neki témát, de most sikerült. Legalábbis én úgy érzem.




































"Hull a hó és hózik zik zik... Mici-Micimackó fázik"

9 megjegyzés:

Várday Béla írta...

Látványos-havas.

Katalin írta...

Csodás és mesebeli hangulatú lett a város...köszi a mesét, azzal még jobb!!! :)

Gehring János írta...

Nagyon szép, hangulatos sorozat.

else írta...

azt hiszem még soha nem láttam ilyen szépnek és különösnek a parlamentet.. :) jól áll neki a fehér.. :D csodaszép. gratulálok.. :)

juice írta...

köszönöm szépen, tényleg szép volt minden hétvégén

Kerekes Zsuzsi írta...

Csak Jánost tudnám ismételni. És nagyon tetszenek a kidolgozások is.
A lensbabyket is csíptem.

Attila írta...

Hull a hó és hózik-zik-zik, az Ati csak hízik-zik-zik.

juice írta...

köszi Zsuzsi :)

ló Ati! :)

G@besz írta...

Lensbaby rulz!:D