kedd, március 23, 2010

Szerintem tavasz

Őszintén szólva kicsit kiveszi az erőmet a 365 kocka. Amellett, hogy mostanában szerencsére egyre több munkám van (adnak pénzt azért, mert fotózok... hehehe tudom-tudom én is nevetek rajta néha) a magamnak készített képek 98%-a négyzetes vágás áldozataként végzi. Többet fotózok, mint valaha, és úgy érzem ez nem látszódik. Pedig minden egyes nap publikálok egy képet. Csak hát emiatt most a galériámba és ide a blogra nem jut annyi minden. Néha az is előfordul, hogy mesélnék egy-egy kockáról, hogy hogy s mint született, de nem szeretek többszörösen közzétenni képeket, nehogy a végén megunjatok. Most viszont tavaszodik és ez azt jelenti, hogy a maki felkerült a vázra, én felvettem a játszófarmeremet és végigmásztam a szigetet pár tízmilliószor lefényképezett virágfotóért. Vagy ha nem is fotóért, de magáért az érzésért. Ez olyan amit szeretek csinálni. Ezek jelentéktelen képek, de ezeknek a fotózása közben megtanulhatjuk észrevenni azt, amit más nem vesz észre. Aztán jöhetnek az igazi fotók. A lényeg, hogy ez a bejegyzés tudjátok miért készült?
Mert szerintem tavasz.
Szerintetek?
Kékes borostyánnal... olyan kibújós





















Ők így élnek... mintha igyekeznének felfelé a falon :)














Az elmaradhatatlan hóvirág





















A színek megérkeztek, együnk belőlük!

12 megjegyzés:

Gehring János írta...

Az első különösen bejön!

eldiablomismo írta...

Azt mondják az okosok, hogy a macska- és virágfényképezés a fotózás legalja. Szerintem ők savanyú emberek, macskát és virágot fotózni élvezet.
Egyébként meg nyugodtan jöhetnek az "Így készült" írások is, ne legyen már olyan látszat, mintha tojnál a rajongóidra :)

rivera írta...

Látod, ha flickr-re is töltenéd sorban, együtt kínlódhatnánk :) Van és lesz is jó sok hullámvölgy ahogy a többieket elnézem és magamon is tapasztalom, de én még mindig élvezem és mindig az erősen megéri oldalon állok. A kockák szépen gyűlnek és favolnám is őket sorba :) Így csak like-olni fogom.

slacus írta...

"Ezek jelentéktelen képek, de ezeknek a fotózása közben megtanulhatjuk észrevenni azt, amit más nem vesz észre." ez nagyon jó és igaz gondolat. sokszor már az boldoggá tesz hogy fotózok és beleélem magam és minden mást kizárok és kikapcsolódok...mégha utána egyik kép sem tetszik és mind megy a süllyesztőbe, mégis megérte!:)

juice írta...

köszi János,

eldiablo, dehogy tojok :)

rivera: annyira köszönöm mindig, de hidd el, hogy nekem az már öröm, ha megnézitek néha, most tényleg nem a csillag hajt :) (hanem a szívecske :D)

slacus ugyanúgy látjuk :)

Kerekes Zsuzsi írta...

Már én is vártam egy új jucie bejegyzést, jó hogy kockakövető lettem, de mégis. :)
Egyébként ilyenkor nálam is felkerül a makró és hasalok a fűben :)

juice írta...

a kockakövető kedvemre való kifejezés :D

hajdu tamas írta...

juheee, kezdodik a makro szezon, mar olajozom is az obikat :))
jok lettek!

htibi írta...

Nagyon szép képek ! Kellemes tavaszi hangulat ! Gratula

TiSza írta...

Nagyon jók lettek!
Végre tavasz...

juice írta...

köszönöm :)

beat.nick írta...

ahogy mondani tetszik!