csütörtök, április 08, 2010

Minden négyzet téglalap

De nem minden téglalap négyzet, viszont van, hogy egy téglalap két négyzet is.
(Kedves nézőink, juice ezekben a pillanatokban írja legendás 501-edik bejegyzését, rózsaszín pizsama van rajta, amit színes szívecskék tarkítanak, éppen vaníliás teára gondol és mezítláb van... ha elnézünk ferdén mögötte, megláthatjuk, hogy az előszobában töltődik a fényképezőgép akkuja, a kisasztalon pedig egy Pinocchio és egy bohóc figura hever, nem tudhatjuk sajnos mikor lesz megint ideje játszani eme két pirosruhás kópéval. Ahogy gépel, a nap sugarai...)
Megígértem, hogy ha van történet kockához, akkor megírom. Most egy olyan dolog történt velem, egyébként tényleg szívecskés pizsuban vagyok, hogy fotóztam egy lépcsőházat kimondottan kockára valót és amikor elkezdtem négyzetre vágni, azt vettem észre, hogy nem tudok dönteni, mert két más hangulatú fotót adott a kép két oldala, úh. így született most egy téglalapból két négyzet.
Eredeti:














Baloldal:





















Jobboldal:

3 megjegyzés:

Pihe írta...

Nekem a bal oldali megoldás szimpibb. A jobb oldali minimál, de a balon szép a formai harmónia (szerintem). De nem csinálok belőle belpolitikai kérdést. :o)

juice írta...

ugyan MINDIG :D egyetértek Veled, de én jobb szeretem a jobboldalit, mert tök szépek a tónusátmenetek és a lámpa sokkal nagyobb hangsúlyt kap, meg így olyan egyedibb szerintem a balrabillenésével (amúgy mindkettőt szeretem nyilván, mindkettőt más miatt, de a harmóniahiány nálam figyelemfelkeltőbb ebben az esetben)

és nem is kell választani, mindkettő bekockult ;)

Andreotti írta...

hállóóóó
ritkán jegyzel be már ide...
nekem a balos vágás jobban, de arra nekem nem hiányzik a lámpa,
a jobboson meg kifejezetten kell...
klassz
nekem még az eredeti is....:)