vasárnap, április 25, 2010

A parkba megyünk

Tudod mit? Gyere velem sétálni a Szent István parkba!
Süt a nap, igazi tavaszi délután van, friss a levegő és virágoznak a fák.





















Most nem fogunk fotózni, csak beszélgetünk. A tüdődbe szívhatod az eső utáni napok édeskés levegőjét és különben is... itt az ideje, hogy elkezdjünk mászkálni kint és ne azt várjuk, hogy az ablakon betévedjen némi fénysugár, ami aztán bevilágítja a szőnyegen szaladgáló morzsákat, akik épp fogadást kötnek a porszívózsák élettartamának lejárati idejéről.














Miközben sétálunk elmesélem, hogy a telkünkön ismét feltörték a sufnit, de csak pár kábelt vittek el. Pár héttel ezelőtt már felnyomták egyszer, akkor még viccelődtünk is a családdal, hogy ez már szinte ciki, hogy semmink sincs, amit érdemes lenne ellopni. Most viszont már ki kellett hívni a rendőröket, mert betörtek egy ablakot és kifeszegették a házon a... nem jut eszembe a neve... az ablak előtt van, fából van és olyan redőnyös... :))) talán később eszembe jut. Szóval jól jött egy jegyzőkönyv. Két emberke ki is szállt Ráckevéről, a nyomozó felvette az adatokat, szétnézett stb., addig a főnöke anyukám nagy meglepetésére és örömére megmetszette a szőlőt... hát igen, mégis vannak még jó fej rendőrök. Úgyhogy a helyzet úgy áll, hogy a sufni lakatot senki sem veszi komolyan, viszont idén talán három fürttel több gyümölcs lesz.
És veled mi történt mostanság?





















(Megvan! Zsalu!)

10 megjegyzés:

Zsákai Péter írta...

Ott laktam közel 5 évig a park közelében. Mindig szívesen sétálok arrafelé. :)

juice írta...

kellemes sétahely, szeretem az ilyen zöld szigeteket a városban, lehetne több

fdancer írta...

Én is jártam egy Szent Istvánban, de az nem park, hanem tér volt és Pécsen! De az is gyönyörű! Ám a hétvége nagyobb részében leginkább kertben hasmánt fotóztam a pitypang ejtőernyősöket.. :D

juice írta...

a pitypang ejtőernyősök nekem is nagy kedvenceim :)

Dark Jedi írta...

Pécsett!

Kerekes Zsuzsi írta...

Kedves :) Én is szeretek arrafelé sétálni.
(mai kocka :D )

beat.nick írta...

(zsalugáter)
a szőlőmetsző rendőr pedig hatalmas:) igazából sajnálom is, hogy nem nekem jutott eszembe :)

juice írta...

tsg: egy regényíró életében a szőlőmetsző rendőr egy jó karakter lenne nem? ;)

beat.nick írta...

oda túl jó is lenne :)
ellenben volt egy forgatókönyvünk (A Lada címmel), ahol nagyot dobott volna a rendőr karakterén, ha mindenhol besegített volna valamit, ahol kihallgatást végez. mondjuk míg a kihallgatott mosogat, addig ő törölget, vagy ilyesmi :)

juice írta...

:D