péntek, április 30, 2010

Péterfy Bajusz

Bori koncert.
Ezt a bejegyzést maradandó hallás- és mondáskárosulással írom, ugyanis egy hangfal mellett álltam végig és kötelességemnek éreztem túlkiabálni azt, legfőképpen azzal, hogy "már megint itt van a szerelem, már megint izzad a tenyerem, minek, minek"...mindig ezt a számot kell a leghangosabban ordítani! Egyébiránt Ambrusházi Tövisnek térélmény lehetett végignézni a közönségen, ugyanis végig 3D-s szemüvegben nyomta.
A bajusz meg úgy kerül a képbe, hogy két pálinka elfogyasztásáért cserébe betyárbajuszt adtak. Gondolom egyetértetek abban, hogy ez a hülyének is megéri, hátmég nekem.
Ilyen alkalmakkor mindig meg vagyok győződve arról, hogy ismerősökbe fogok botlani, kizárólag ezért történhetett meg, hogy a koncert belsejében találkoztam SNZ-vel, aki nem ismert meg kb. 7 másodpercig (nagyon nagyon izgultam, hogy akkor most hogy mutatkozzam be), de aztán leesett neki és akkor mindenki megkönnyebbült.
A koncert jó volt, a legjobb feldolgozásuk saját maguktól még mindig a trülü báb trülü, trülü báb trülü, hajolj bele a hajamba, trülü báb trülü...
Mivel nem volt nálam gép, ezért 2 éve készült felvételeket kaptok, remélem nincs harag.

7 megjegyzés:

Várday Béla írta...

Nagyon jó koncertfotók, biztos nagy élmény volt a koncert. Tavaly voltam én is a tusnádfürdői koncertjén.

juice írta...

köszi, igen azt bírom bennük, hogy nem lehet nem őrjöngeni (most magamból indulok ki :) a koncertjeiken, nagyon jól kikapcsol mindig ha eljutok

eldiablomismo írta...

"Köpni kell, phejj" :)
Az ember ki nem nézné belőled, hogy ilyen kitűnő zenei ízlésed van. Nem tudom ez mennyire bók :D

juice írta...

miért nem néznéd ki? :)
na jó a bókrészét bóknak veszem :)

eldiablomismo írta...

Mert egyre kevesebben élnek, akik még ismerték ezt a zenét, a mai fiatalok meg... hááát... :)

juice írta...

egyébként teljesen egyetértek :)

Dark Jedi írta...

eldiablomismo: Bizottságot továbbra sem ismerik sokan.
Csak a számot a bajusz zenekar előadásában:)