hétfő, április 12, 2010

"Süti"

Most volt hétvégén a Gödörnél a Wallpeople elnevezésű megmozdulás, én is kitettem a magam kis meséjét a falra... hát igen, az üvegre kellett volna, de türelmetlen voltam és nagyon laza, úh. a falra tettem. Ráírtam a hátára, hogy fotojuice.hu gondolom nagy eséllyel a kukában végezte :D
Na de ilyenkor nem is ez a lényeg, hanem a nagyszerű társaság ugyebár, és az meg is volt.

Emese, Peti és Takoca látható lódarázs perspektívából, a történet pedig a következő: Emese egy sütihez (külföldiül nevezzük "kuki"-nak, ami szó szerint ráillik a finomságra) próbál kedvet csinálni a fiúknak, de mindketten úgy tesznek, mintha a gépükkel (igen még mindig Pentax) foglalkoznának, pedig a helyzet teljesen mindennapi és szokványos. Mármint az ilyen remek társaságokban, mint a mienk. :D

5 megjegyzés:

Gehring János írta...

:D Ennek a kukinak máris óriási híre van. :))

Zsákai Péter írta...

:)

Takoca írta...

Hát azért ez nem egészen így volt!
Először jött a kedves (nevezzük nevén) faszáruslány. Emese kérette magát, kémény alkudozott.

De aztán amikor már megvolt, nagy nagyon akarta ám osztogatni a zsákámányt! Nekem pl csak egy egészen kicsi darabb jutott! (igaz ez is több mint amire vágytam :) )

juice írta...

de volt szív alakú is nem? :D

Zsákai Péter írta...

igen, én szív alakút vásároltam. megérte! :)