kedd, június 15, 2010

Toszkánia

Hamarosan toszkán fotók lesznek fellelhetőek itt. A múlt hetem szerencsésebben alakult, mint az év legtöbb hete, ugyanis Olaszhon eme lenyűgöző lankás tájaira vezetett az utam. Azt sem tudom hogy dolgozzam fel a sok képet, amit elhoztam (igen jól gondoljátok, a lefotózott tájak eltűntek azóta, szigorúan ráfeszegettem a pixeljeimre minden fűszálat, úh. kár is elindulnotok) és amit szépen adagolva fogtok megkapni. Két éven belülre saccolom a publikálás eloszlását, ezért is teszek fel most nagyon hirtelen két fotót, hogy megnyugtassam mindazokat, akik ezt az időt egy héten belülire szeretnék saccoltatni.

ez a szállásunkról a látvány














ez meg olyan "észrevétel" Luccában

4 megjegyzés:

beat.nick írta...

ronda egy hely... biztos sz@r volt... utálnám.

(*irigy*)

juice írta...

amikor megérkeztünk és körülnéztem, akkor elhatároztam, hogy mindenkinek ezt fogom írni a megszokott táborozós alakban: elképesztően csúnya helyen vagyunk, a társaság elviselhetetlen, szar a kaja, túl meleg van, rosszul érzem magam, hülye olaszok, haza akarok menni... :)

Andreotti írta...

vérlázító
tájas képet kérünk méééééééééééééééééég

Pihe írta...

Az egyik nem tetszik, a másik kevésbé. Ronda helyeken jártál, nem akarnék én sem ilyen helyre menni. Megértelek, hogy gyorsan hazajöttél.

:D