szerda, július 21, 2010

Evesküvüszövöm

Mindenkinek azt mondom, hogy esküvőt nem vállalok. Mármint a fotózását. (Nagy a rizikó, nagy a nyomás, nagy a meleg, nagy a frusztráció, nagy az ellenállásom). Aztán persze elkerülhetetlenné válik, hogy ne pottyanjon be 1-1 fotózás és azt kell mondanom, hogy a folyamat közben néha még előjön belőlem a kisördög "naugye megmondtam, nem kellett volna vállalni" a végeredmény tekintetében mégiscsak öröm tölt el. Ebből arra következtetek, hogy minél jobban fog gyarapodni a tapasztalatom a témában, annál jobban megszeretem majd ezt a műfajt is.
Judit és Balázs esküvője azért töltött el némi félsszel, mert Balázs kb. 16-szor annyi esküvőt fotózott már mint én (az pont 16 :D). Meg még művész is. Tisztára be voltam rezelve. Volt segítség, meg bíztam magamban is immel-ámmal, de azért mégis. Kecskemét felé a vonaton már rezgett a léc.

Nade. 12 óra fotózás után azt mondhattam, hogy mindent elkövettem, hogy szép emlék maradjon a párnak az a jópár gigányi pixel és tulajdonképpen most mosolyog a 40D-m meg én is.
Az idő (legújabb megfogalmazásomban) szélsőségesen jó volt, ami annyit tesz, hogy 56 fok, fénylő homlokok és pengefények mindenütt, ellenben a pár gyönyörű volt, jól bírta a gyűrődést, bármire képesek voltak és az ötletekért nem kellett a szomszédba menniük nekik sem. Ha fontos pillanat volt, akkor előre szóltak, megvárták, míg odaérek, úh. maximálisan jó tapasztalat volt az egész.

Készülődés





















A menyasszony









































A vőlegény















Együtt































Hangulat





















Egy kis extrém

4 megjegyzés:

Gehring János írta...

Nagyon finom képek, szokás szerint. Az első kifejezetten nőies. Gratula.

beat.nick írta...

azért egy halfot sikerült becsempészned a menyasszonyról :)
szerintem ügyes vagy, szerintem.

juice írta...

köszönöm szépen
(az a fátyolbelibbenős megfelezős-halfozós nagy kedvenc :))

TiSza írta...

Remek fotók! Gratulálok.