csütörtök, augusztus 12, 2010

A Goldenblogok öröksége

Ja nem. Az a Guldenburgok volt.
Beneveztem a Goldenblog 2010-re a By Juice-t és a 365 kockát. Nem tudom hogy folyik a verseny, kik döntenek, kik szavaznak (najó, azóta elolvastam hogy zajlik), de olyan igazi nekem való volt a jelentkezés: blog neve és linkje és go! Úgyhogy miért ne.

Akik követik kockáim életútját, azokkal nem, de a többiekkel tudatom, hogy ma elértem a 200-dik egyedhez, ami mindenképpen jól hangzik, hiszen olyan kerek, meg olyan sok. Egyébként meg éppen Milkát majszolok és azon morfondírozom, hogy a papírpentaxomról leveszem a Pentis nyakpántot és az analóg gépemre aggatom, és valahogy ráveszem magam, hogy lőjem már végre el azt a huszonvalahány kockát (mindig ezek a kockák). Azt hiszem ezt több, mint fél éve latolgatom. Nem vagyok egy hamari berkenye.

Most akkor felteszek ide egy fotót, ami Olaszországban készült, mert mindig ezzel nyaggattok, de túljárok az eszeteken és csak egy művészkedős-árnyékoskodóst kaptok.

4 megjegyzés:

fdancer írta...

A MILKA (csupa nagybetűvel) finom, éljenek a kockák! Hajrá! :D

juice írta...

köszi

(hagytam mára is) :)

beat.nick írta...

hol kell szavazni?

juice írta...

először be kell jutni az 50 legjobba, és úgy vettem ki, hogy aki részt vesz az szavazhat...