péntek, december 03, 2010

Yann Tiersen az Yann Tiersen

Először azt gondoltam, hogy majd mindenfélét írok róla és a koncertről. Hogy ő a kedvenc zenészem, hogy a zenekarban valószínűleg a kócos haj és a 18 féle hangszeren való elboldogulás alapfeltétel (amiből én egynek máris megfelelek), hogy nem okozott csalódást az új album sem, hogy amíg más zenekaroknál ha 100-szor lejátszanak egy dallamsort attól megőrülök, neki viszont azt mondanám, hogy légyszíves 120-szor, hogy az A38 820 fős kapacitásához képest szerintem 821-en voltunk, hogy csudásan éreztem magam, hogy örültem neki, hogy tudtam pár képet készíteni... de végül úgy döntöttem ezeket nem írom le, csak annyit, hogy Yann Tiersen az Yann Tiersen.

4 megjegyzés:

csak simán máté írta...

:) csak ennyi

juice írta...

oké :)

Valkai Réka írta...

lehet, hogy találkoztunk is.. :)
nagyszerű koncertek voltak!

juice írta...

igen, akár pár emberrel arrébb is lehettünk :)