hétfő, január 03, 2011

2010















Tudom, tudom 2011, de gondoltam írok egy kis összefoglalót a tavalyi évről. Próbálom fotós szempontból megközelíteni, de elkerülhetetlennek tűnik, hogy egyebek is eszembe jussanak. Sőt talán megfogalmazom most magamnak azt is, hogy idénre milyen terveket szövögetek.

By Juice:
82 bejegyzés, ami szerintem korrekt, bár nem éri el a heti kettőt sem átlagban, azért elégedetlen nem vagyok. Túlhaladtam a 100 feliratkozott olvasót, rss-ben meg gondolom szintén rámtekintenek néhányan. Körülöttem jópár blog lelassult, szünetelt, újraindult, beindult, akikkel tavaly még rendszeresen értekeztünk, azok egy része eltűnt, én is kevesebbet tudtam nézni, kommentelni, mint előtte, hát változnak a dolgok. Viszont vannak még mindig rendszeresen idelátogató olvasóim, akiknek köszönöm a jelenlétet és időközönként én is rajta vagyok, hogy utol érjem magam az elmaradásaimmal. És ha nem is mindig írok, azért nézlek benneteket továbbra is!
Idén beindul egy fotós oldal, ami elsősorban szolgáltatásközpontú lesz, azonban ott is megjelenik majd egy blog, ez lehet, hogy befolyásolni fogja az itteni bejegyzéseim sűrűségét, de úgy gondolom egyelőre az ide kerülő személyes hangvételű szösszeneteim mindenképpen folytatódni fognak - amíg bírom szusszal. Persze titokban reménykedek, hogy nem lesz rá sok időm, de amit szeret az ember, arra mindig van ideje, úh. most még nem várható változás. Most sikerült egy terjengős barokk fogalmazásba öntenem azt, hogy írom tovább a blogot...


Flickr:
19 fotó összesen. Hát bizony ez kevéske. És ebből az utolsó fél évben mondjuk 2. Ez egyértelműen a 365 projektem eredménye. Egyszerűen nem volt energiám több fotót létrehozni, mint amit minden nap prezentáltam a kockáim között. Ha végre fotónak tekinteném a 365-re készült képek legalább egy részét, akkor nem látnám ilyen rossznak az arányt. Az egy éves cirkusz utánra vannak fotóötleteim, főleg sorozatok, ezek majd minden bizonnyal új életre keltik majd a flickr streamemet, ha pedig nem, akkor majd valami más helyen, de show must go on!


365 kocka:
341 fotó jutott 2010-re, mert ugye nem január elsején kezdtem. 2010 nekem egyértelműen a kocka éve volt fotózás ügyileg. Három hét múlva lesz vége és akkor végre kimondhatom a bűvös szót: megcsináltam.


Munka:
Kevés volt. Csak jobbat remélhetek az idei évtől, de remélek is. Hajrá Juice!


Felszerelés:
Talán az év legnagyobb csalódása. Egyedüli változás az volt, hogy eladtam a lensbabymet. Semmi fejlesztésre nem volt lehetőségem, továbbra is én maradtam a "pucér fotós". Viszont rendszeresen használhatom Peti 5D-jét, ami el is feledteti velem azt, hogy saját nincs. A 40D egyébként remekül működik, 2010-ben egy szerviz problémám volt, méghozzá az 50/1.4-gyel, amiért borsos árat is kellett fizetni, hogy újra talpra álljon szegényke, de azóta minden okés. Fejlesztés terén is a legjobbakat remélem az idei évtől, minimum a vázamat kell fejleszteni, már csak az értéktartósság miatt is, de 1-2 objektív is becsusszanhatna valahogy.


Súly:
Fogynom kell. :D


Magánélet:
Meglepő fordulat.


Szóval 2011 következik és ahogy tsg mondaná: boldog hétköznapokat!

10 megjegyzés:

Pihe írta...

Őszintén szólva én a kockás project melletti 82 blogbejegyzést is őszintén csodáltam, de ha idénre nincs semmilyen 365-ös project a tarsolyodban (365 nemkocka), akkor ez a szám nyilván fel fog javulni. Hajrá! :o)

(Mi lesz a beinduló fotós oldal? :o))

juice írta...

Köszi Pihe :)
(a fotós oldal majd szépen beharangozódik itt, egyébként "munkaoldal" lesz, de terveink szerint annyi érdekes tartalommal, hogy nézelődni is érdemes legyen rajta nap mint nap :))

Gehring János írta...

Az utolsó 2 etapot kissé elnagyoltad az összefoglalóban. :D
Eddig is csodáltam az aktivitásodat, szerintem ezután se lesz másként. :)

juice írta...

igen, a vége olyan Bridget Jones-os lett :D

beat.nick írta...

na, hát remélem, hogy amiben nem volt erős a tavalyi év, abban erősebb lesz az idei, szóval hajrá, mi veled vagyunk :)

és jaja, boldog 7köznapokat (is)! :)

Andreotti írta...

hajrá, én az új projektre vagyok kiváncsi!

juice írta...

köszik!

Kutasi Kovács Zoltán írta...

Azt nem mondanám, hogy füstöl a kezem alatt a klaviatúra, de tény, hogy rendszeresen benézek hozzád.
Tetszik ez a számadás.

Mercutio_ írta...

Én meg újfent sajnálom, hogy mostanság nem néztem be hozzád.

Persze kenhetném pihére, merthogy nálam az volt a standard, hogy ott kezdtem, aztán Peti (Zsákai), te, nomeg János (Gehring), de mivel pihe ritkán frissült és Peti is így ez a daily routine megszűnt.
De majd idén....!!

juice írta...

szerintem is ők a hibásak!
:D :D :D